1
Perioada de actualizare
de la 07.06.2021 17:08
până la 07.07.2021 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.07.2021 16:00
până la 13.07.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 8 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iun 2021, 17:08 - 7 iul 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 iul 2021, 16:00 - 13 iul 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

achiziționarea lucrărilor de renovare și extinderea retelei de iluminat stradal in or.Durlești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eleonora Saran
Telefonul de contact
022584478
Datele achizitiei
Data publicării
7 iun 2021, 15:55
Data ultimilor modificări
5 iul 2021, 14:38
Valoarea estimată (fără TVA)
8 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21040491
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Durata contractului
8 aug 2021 09:17 - 31 dec 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
achiziționarea lucrărilor de reamenajarea arhitecturala , amenajarea teren de joaca; Iluminatul stradal; parcaje auto din cartierul locativ N. Gribov or Durlești, mun.Chișinău CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini 4.signed.pdf caiet de sarcini 4.signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini 4
7.06.21 17:08
caiet de sarcini 3.signed.pdf caiet de sarcini 3.signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini 3
7.06.21 17:08
caiet de sarcini 2.signed.pdf caiet de sarcini 2.signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini 2
7.06.21 17:08
caiet de sarcini 1.signed.pdf caiet de sarcini 1.signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini 1
7.06.21 17:08
declaratie_ro (1).doc
Documentele la ofertă
7.06.21 17:08
caiet de sarcini 5.signed.pdf caiet de sarcini 5.signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini 5
7.06.21 17:12
duae_ro_0 (3).signed.pdf duae_ro_0 (3).signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentul Unic de Achizitie European
11.06.21 14:18
documentatia standart.signed.pdf documentatia standart.signed.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standart
5.07.21 14:38
anunt acrtierul gribov.signed.pdf anunt acrtierul gribov.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
5.07.21 14:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"ConsModern"

Preţul ofertei: 6 593 850,22 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta coincide cu cerintele AC
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"Maistcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 7 961 943,06 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări