1
Perioada de actualizare
de la 03.06.2021 11:35
până la 21.06.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.06.2021 11:00
până la 24.06.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 985 625 MDL
Perioada clarificărilor: 3 iun 2021, 11:35 - 21 iun 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iun 2021, 11:00 - 24 iun 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Construcția terenului de baschet, reconstrucția stadionului de mini-fotbal din str. Schinoasa Deal 7 din or.Codru
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tărîță Mihaela
Telefonul de contact
022792743
Datele achizitiei
Data publicării
3 iun 2021, 11:29
Data ultimilor modificări
7 iun 2021, 9:35
Valoarea estimată (fără TVA)
1 985 625 MDL
Achizitii.md ID
21040350
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Durata contractului
5 iul 2021 11:31 - 5 oct 2021 11:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Construcția terenului de baschet, reconstrucția stadionului de mini-fotbal din str. Schinoasa Deal 7 din or.Codru CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
02 pg2 plan general sc.pdf 02 pg2 plan general sc.pdf
Documentele la ofertă
3.06.21 11:35
02 pg2 plan general sc (1).pdf 02 pg2 plan general sc (1).pdf
Documentele la ofertă
3.06.21 11:35
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
3.06.21 11:35
anunț de participare.semnat (1).pdf anunț de participare.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
7.06.21 09:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SCARTEH SRL

Preţul ofertei: 1 640 723 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Fabianca

Preţul ofertei: 1 754 892,92 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări