1
Perioada de actualizare
de la 02.06.2021 17:00
până la 09.06.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.06.2021 10:00
până la 14.06.2021 10:00
3
Licitaţie
de la 15.06.2021 13:00
până la 15.06.2021 13:28
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 66 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 2 iun 2021, 17:00 - 9 iun 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 iun 2021, 10:00 - 14 iun 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Computer de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
2 iun 2021, 15:35
Data ultimilor modificări
4 iun 2021, 10:10
Valoarea estimată (fără TVA)
66 666,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21040316
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
16 iun 2021 16:18 - 31 dec 2021 16:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Monitor CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Surge Protector CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Computer CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
contract model .doc
Model de сontract
2.06.21 17:00
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
2.06.21 17:00
documentatia_standard_cop.docx
Documentele la ofertă
2.06.21 17:00
anunț de participare (modificat).pdf anunț de participare (modificat).pdf
tenderNotice
4.06.21 10:10
anunt_de_participare (modificat).docx
tenderNotice
4.06.21 10:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Accent Electronic

Preţul ofertei: 51 901,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Computer de birou
Data:
3 iun 2021, 11:40
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta inclusiv pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexele 1A, 1B), rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti. Multumim anticipat
Răspuns (3 iun 2021, 18:00):
Bună ziua, nu este obligatoriu.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări