1
Perioada de actualizare
de la 02.06.2021 11:20
până la 14.06.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.06.2021 10:00
până la 21.06.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 641 400 MDL
Perioada clarificărilor: 2 iun 2021, 11:20 - 14 iun 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 iun 2021, 10:00 - 21 iun 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Construcția rețelelor de alimentare cu apă a satului
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5433, MOLDOVA, Rezina, s.Sîrcova, S. Sircova
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ivan TCACI
Telefonul de contact
025463628
Datele achizitiei
Data publicării
2 iun 2021, 10:33
Data ultimilor modificări
7 iun 2021, 15:22
Valoarea estimată (fără TVA)
2 641 400 MDL
Achizitii.md ID
21040292
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5433, MOLDOVA, Rezina, s.Sîrcova, S. Sircova
Durata contractului
1 iul 2021 08:00 - 31 iul 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Construcția rețelelor de alimentare cu apă a satului CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Criterii de evaluare
DUAE
2.06.21 11:20
declaratie_ro.doc
Criterii de evaluare
declaratie
2.06.21 11:20
documentatia_standard_lucrari (2).docx
Documentele la ofertă
documentatia_standard
4.06.21 14:28
invitație de participare.pdf invitație de participare.pdf
tenderNotice
Invitație de participare
4.06.21 14:28
Documentele lotului
Lista lucrărilor constructia apeductului.pdf
Lista lucrărilor
2.06.21 11:20
duae_ro_0 (1).doc
DUAE
2.06.21 11:20
declaratie_ro.doc
declaratie
2.06.21 11:20
invitație de participare.pdf
Anunț /Invitație de participare
4.06.21 14:28
documentatia_standard_lucrari (2).docx
documentatia_standard
4.06.21 14:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Ranao TransCom

Preţul ofertei: 2 360 999,21 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Vipart Plus

Preţul ofertei: 2 447 088,84 MDL
Statut: Învingător
Motivul: este numit învingător conform procesului verbal nr.4 al grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

FCI "Capital" SRL

Preţul ofertei: 2 637 686,03 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Construcția rețelelor de alimentare cu apă a satului
Data:
2 iun 2021, 14:20
Subiectul întrebării:
Garanția de bună execție
Întrebare:
HG 638 din 26-08-2020, Secțiunea a 9-a Garanția de bună execuție a contractului, 153. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractate. Fiind faptul că terminul de executare a lucrărilor este de 24 luni, ar fi oportun ca forma de garanția de bună execuție să fie rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți. Solicităm să fie modificat FDA
Răspuns (4 iun 2021, 11:47):
Buna ziua deoarice procedura este cu statutul perioada de actualizare Garanția de bună execuție va fi solicitată și cu alte rețineri succesive de plata,conform Anunțului și FDA redactat
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări