Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 756 555 MDL
Perioada clarificărilor: 1 iun 2021, 10:00 - 7 iun 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 iun 2021, 10:00 - 14 iun 2021, 10:00
Începutul licitației: 15 iun 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii SW Subscription & Support Renewal antivirus software (Kaspersky)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Turtureanu
Telefonul de contact
022504891
Datele achizitiei
Data publicării
1 iun 2021, 9:50
Data ultimilor modificări
18 iun 2021, 10:39
Valoarea estimată (fără TVA)
756 555 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
7 565,55 MDL
Achizitii.md ID
21040236
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
21 iun 2021 09:57 - 31 dec 2021 09:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii SW Subscription & Support Renewal antivirus software (Kaspersky) CPV: 72261000-2 - Servicii de asistenţă pentru software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa la anuntul de participare.signed.pdf anexa la anuntul de participare.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexă la Anunţul de participare
1.06.21 10:00
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare
1.06.21 10:00
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentaţia standard
1.06.21 10:00
duae modificat decembrie 2020.docx
Documentele la ofertă
DUAE W
1.06.21 10:00
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Documentaţia standard W
1.06.21 10:00
declaratie.doc
Documentele la ofertă
Declaraţie
1.06.21 10:03
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
Declaraţie
1.06.21 10:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 786 299,25 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări