1
Perioada de actualizare
de la 25.05.2021 14:30
până la 04.06.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.06.2021 15:00
până la 15.06.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mai 2021, 14:30 - 4 iun 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iun 2021, 15:00 - 15 iun 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

18.Lampa LED E14 rece, 6500K, radiator de racire, garantie minim 36 luni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
25 mai 2021, 14:19
Data ultimilor modificări
2 iun 2021, 16:22
Valoarea estimată (fără TVA)
1 000 MDL
Achizitii.md ID
21040003
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
22 iun 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
18.Lampa LED E14 rece, 6500K, radiator de racire, garantie minim 36 luni CPV: 31600000-2 - Echipament electric
Cantitatea: 25.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
4. duae (26.11.2020).doc
Documentele la ofertă
25.05.21 14:30
3.documentatia_standard_bunuri materiale electrice.docx
Documentele la ofertă
25.05.21 14:30
5.declaratie (24.11.2020).doc
Documentele la ofertă
25.05.21 14:30
1.anunt de participare materiale electrice.pdf 1.anunt de participare materiale electrice.pdf
tenderNotice
26.05.21 08:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

LUMGRUPMAS SRL

Preţul ofertei: 297,92 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări