1
Perioada de actualizare
de la 25.05.2021 14:30
până la 04.06.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.06.2021 15:00
până la 15.06.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 200 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mai 2021, 14:30 - 4 iun 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iun 2021, 15:00 - 15 iun 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

19.Lampa LED-27-15vt rece, 6500K, radiator de racire, garantie minim 36 luni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
25 mai 2021, 14:19
Data ultimilor modificări
2 iun 2021, 16:22
Valoarea estimată (fără TVA)
4 200 MDL
Achizitii.md ID
21040003
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
22 iun 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
19.Lampa LED-27-15vt rece, 6500K, radiator de racire, garantie minim 36 luni CPV: 31600000-2 - Echipament electric
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
4. duae (26.11.2020).doc
Documentele la ofertă
25.05.21 14:30
3.documentatia_standard_bunuri materiale electrice.docx
Documentele la ofertă
25.05.21 14:30
5.declaratie (24.11.2020).doc
Documentele la ofertă
25.05.21 14:30
1.anunt de participare materiale electrice.pdf 1.anunt de participare materiale electrice.pdf
tenderNotice
26.05.21 08:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Cegoltar SRL

Preţul ofertei: 3 166,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

LUMGRUPMAS SRL

Preţul ofertei: 3 250 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări