1
Perioada de actualizare
de la 25.05.2021 11:57
până la 04.06.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.06.2021 10:00
până la 25.06.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 352 481,37 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mai 2021, 11:57 - 4 iun 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iun 2021, 10:00 - 25 iun 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

ATC R07AA02. Forma farmaceutica Susp./instilaţie endotraheopulmonară. Mod de administrare endotraheal. Unitatea de masura flacon.
Se acceptă medicamente autorizate în Republica Moldova (la momentul deschiderii ofertelor). *Ofertantul va prezenta o declarație prin care se garantează că termenul de valabilitate restant (la momentul livrării) al medicamentelor va constitui nu mai puțin de 60% din termenul inițial pentru medicamentele cu o valabilitate de 2 ani și mai mult și de 80% din cel inițial pentru medicamentele cu o valabilitate de pînă la 2 ani (confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a ofertantului).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Macari Doina
Telefonul de contact
+37322222490
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
25 mai 2021, 15:15
Valoarea estimată (fără TVA)
352 481,37 MDL
Achizitii.md ID
21039974
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Confrom listei de distribuție
Durata contractului
1 ian 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea Surfactanților și Cafeinei citrat necesare IMSP Institutul Mamei și Copilului și IMSP Spitalul Clinic Municipal “Gheorghe Paladi” pentru anul 2022 CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 147.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Model de contract
Documentele la ofertă
Model de contract
25.05.21 11:57
Documentatia standard.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
25.05.21 11:57
Formularul F 4.2
Documentele la ofertă
Forma 4.2
25.05.21 11:57
Declaratie beneficiari efectivi_Model
Documentele la ofertă
Declarație OE
25.05.21 11:57
Date bancare
Documentele la ofertă
Date bancare
25.05.21 11:57
Anunt de participare.semnat
Documentele la ofertă
Anunț de participare
25.05.21 11:57
Formularul 4.1
Documentele la ofertă
Forma 4.1
25.05.21 11:57
DUAE Model
Documentele la ofertă
DUAE model
25.05.21 11:57
Lista de distribuție
Documentele la ofertă
Lista de distribuție
25.05.21 15:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ICS "Farmina" SRL

Preţul ofertei: 344 715 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În rezultatul aplicării criteriului de atribuire stipulat în pct. 6.1 din FDA (Documentația de atribuire) a fost desemnat câștigător operatorul economic "Farmina" SRL.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări