1
Perioada de actualizare
de la 01.06.2021 14:45
până la 11.06.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.06.2021 17:00
până la 21.06.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 011 670 MDL
Perioada clarificărilor: 1 iun 2021, 14:45 - 11 iun 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 iun 2021, 17:00 - 21 iun 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Капитальный ремонт IV этажа Общежития Комратского госуниверситета
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD - 3801, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, mun.Comrat, str.Galatan,17
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Arseni Igor
Telefonul de contact
079001837
Datele achizitiei
Data publicării
24 mai 2021, 11:47
Data ultimilor modificări
8 iun 2021, 10:09
Valoarea estimată (fără TVA)
2 011 670 MDL
Achizitii.md ID
21039921
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD - 3805, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, mun.Comrat, str.Galatan,17
Durata contractului
30 iun 2021 14:44 - 31 dec 2021 14:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Капитальный ремонт IV этажа Общежития Комратского госуниверситета CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Milion metri patrati
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
1.06.21 14:45
declaratie_ro (2).doc
Documentele la ofertă
1.06.21 14:45
anunt_de_participare corectat1.docx
Documentele la ofertă
7.06.21 16:13
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
7.06.21 20:31
documentatia_standard_lucrari.docx
Documentele la ofertă
8.06.21 10:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL SUD-TERRA

Preţul ofertei: 1 638 321,32 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel Mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

FIRMA ”PRIMA-FICHIR” SRL

Preţul ofertei: 1 776 894 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

GREEN ENGINEERING SRL

Preţul ofertei: 1 885 328 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări