Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mai 2021, 11:38 - 27 mai 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mai 2021, 10:00 - 4 iun 2021, 10:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a clădirii lit „D” (bloc administrativ et.5 ) din str. Tighina, 34, mun. Chisinau, conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tiutiunnicov Rodica
Telefonul de contact
068928555
Datele achizitiei
Data publicării
21 mai 2021, 11:10
Data ultimilor modificări
14 iun 2021, 9:20
Valoarea estimată (fără TVA)
1 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21039877
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Durata contractului
14 iun 2021 11:25 - 31 dec 2021 11:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a clădirii lit „D” (bloc administrativ et.5 ) din str. Tighina, 34, mun. Chisinau CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard lucrari.docx
Documentele la ofertă
instrucțiuni pentru ofertanți, Caietul de sarcini
21.05.21 11:38
declaratie_ obligatorie pentru ofertant ro.doc
Documentele la ofertă
Formular oblicatoriu pentru ofertant desemnat câștigător.
21.05.21 11:38
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
anunț de participare
21.05.21 11:38
duae.doc
Criterii de eligibilitate
DUAE
21.05.21 11:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PROFIPLAST

Preţul ofertei: 1 428 528,51 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Fart-Home-Project

Preţul ofertei: 2 060 404,02 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări