Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21039849
1
Perioada de actualizare
de la
20.05.2021 16:42
până la 31.05.2021 10:00
până la 31.05.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
31.05.2021 10:00
până la 07.06.2021 10:00
până la 07.06.2021 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 156 980 MDL
Perioada clarificărilor:
20 mai 2021, 16:42 - 31 mai 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
31 mai 2021, 10:00 - 7 iun 2021, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de preparare și distribuire a hranei pentru copii în IPET din Oraș tr. III 2021
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. V. Mahu 160
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
20 mai 2021, 16:42
Data ultimilor modificări
24 mai 2021, 12:16
Achizitii.md ID
21039849
MTender ID
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de prepare și distribuire a hranei pentru copiiîn IPET din orașul Orhei
Buget: 2156980.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.semnat.pdf
caiet de sarcini.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
20.05.21 16:42
documentatia_standard_servicii (1).semnat.pdf
documentatia_standard_servicii (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard_servicii (1).semnat.pdf
21.05.21 12:40
anunt_de_participare c.semnat.pdf
anunt_de_participare c.semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare c.semnat.pdf
21.05.21 12:40
contract model.semnat.pdf
contract model.semnat.pdf
Documentele la ofertă
contract model.semnat.pdf
21.05.21 12:40
Data:
24 mai 2021, 12:16
Subiectul întrebării:
livrare bucatelor
Întrebare:
va rog frumos sa specificati- in cazul daca sunt in total 7 gradinite, si conform caietului de sarcini la toate 7 gradinite mincarea trebuie fi adusa simultan, asta inseamna ca operatorul economic trebuie sa detina 7 unitati de transport? Si respectiv operatorul economic trebuie sa ataseze 7 autorizatii ANSA pe 7 unitati de transport si 7 fise medicale pentru 7 soferi?
Răspuns (24 mai 2021, 14:50):
Da - in total 7 gradinite avem , asfel la toate 7 gradinite mincarea trebuie fi adusa simultan, asta inseamna ca operatorul economic trebuie sa detina 7 unitati de transport, și respectiv operatorul economic trebuie sa ataseze 7 autorizatii ANSA pe 7 unitati de transport si 7 fise medicale pentru 7 soferi.
Data:
25 mai 2021, 11:28
Subiectul întrebării:
cantitate de copii per fiecare gradinita
Întrebare:
va rog sa specificati cantitate aproximativa de copii in fiecare din aceste 7 gradinite.
Răspuns (26 mai 2021, 12:29):
Frecvența medie:
Grădinița nr.1 - 70 copii/zi, Grădinița nr.2 - 200 copii/zi, Grădinița nr.4 - 300 copii/zi, Grădinița nr.5 - 95 copii/zi, Grădinița nr.6 - 95 copii/zi, Grădinița nr.8 - 270 copii/zi, Grădinița nr.12 - 210 copii/zi
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK