1
Perioada de actualizare
de la 20.05.2021 14:35
până la 28.05.2021 12:45
2
Propunerea ofertelor
de la 28.05.2021 12:45
până la 02.06.2021 12:45
3
Licitaţie
de la 03.06.2021 15:00
până la 03.06.2021 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 48 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 mai 2021, 14:35 - 28 mai 2021, 12:45
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mai 2021, 12:45 - 2 iun 2021, 12:45
Începutul licitației: 3 iun 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Bloc de sistema
Monitor
Tastiera
Mouse
Laptop
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin 62
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Spatari Alexandr
Telefonul de contact
069256192
Datele achizitiei
Data publicării
20 mai 2021, 14:26
Data ultimilor modificări
26 mai 2021, 12:45
Valoarea estimată (fără TVA)
48 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
480 MDL
Achizitii.md ID
21039837
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin 62
Durata contractului
7 iun 2021 14:30 - 30 dec 2021 14:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Mouse CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Laptop CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Bloc de sistema CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Monitor CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Tastiera CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart, tehnica de birou.signed.pdf documentatia standart, tehnica de birou.signed.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standart, tehnica de birou.signed.pdf
20.05.21 14:35
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae.signed.pdf
20.05.21 14:35
anunt tehnica de birou (1).signed.pdf anunt tehnica de birou (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt tehnica de birou (1).signed.pdf
26.05.21 12:45
Documentele lotului
documentatia standart, tehnica de birou.doc
documentatia standart, tehnica de birou.doc
20.05.21 14:35
duae.doc
duae.doc
20.05.21 14:35
anunt tehnica de birou (1).docx
anunt tehnica de birou (1).docx
26.05.21 12:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 35 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 35 590 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Accent Electronic

Preţul ofertei: 39 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Tehnica de calcul.
Data:
21 mai 2021, 08:19
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexele 1A, 1B), rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti. Multumim anticipat
Răspuns (21 mai 2021, 08:28):
Buna ziua. Sunt necesare doar actele solicitate în anunțul de participare. Mulțumesc
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări