1
Perioada de actualizare
de la 20.05.2021 13:23
până la 25.05.2021 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.05.2021 16:00
până la 28.05.2021 16:00
3
Licitaţie
de la 31.05.2021 13:00
până la 31.05.2021 15:05
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 39 600 MDL
Perioada clarificărilor: 20 mai 2021, 13:23 - 25 mai 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mai 2021, 16:00 - 28 mai 2021, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Din semilînă, mărimea 1,90 x1,60 ±5cm , Compozitia: lână 50%,fibre sintetice 50%, densitatea minim 700/m2
Certificat de confirmare a posibilității de dezinfecție și prelucrare la T înalte(100-120 grade)
La livrare furnizorul prezintă raportul de încercări cu compoziția și densitatea
Prezentarea mostrelor în decurs de 3 zile de la termenul limită de deschidere a ofertelor
Termen de livrare-5 zile de la semnarea contractului
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Știrbu Irina
Telefonul de contact
022354790
Datele achizitiei
Data publicării
20 mai 2021, 13:16
Data ultimilor modificări
20 mai 2021, 13:23
Valoarea estimată (fără TVA)
39 600 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21039831
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Durata contractului
7 iun 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Plapumă din semilână CPV: 39500000-7 - Articole textile
Cantitatea: 165.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_cop (1).docx
Documentele la ofertă
documentatia_standard
20.05.21 13:23
duae_ro_0 (2).doc
Documentele la ofertă
duae
20.05.21 13:23
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
tenderNotice
anunt de participare
20.05.21 13:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

II POPOZOGLO R.A.

Preţul ofertei: 38 775 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări