1
Perioada de actualizare
de la 20.05.2021 12:19
până la 25.05.2021 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 25.05.2021 08:30
până la 28.05.2021 09:30
3
Licitaţie
de la 31.05.2021 13:18
până la 31.05.2021 13:28
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 750 MDL
Perioada clarificărilor: 20 mai 2021, 12:19 - 25 mai 2021, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mai 2021, 8:30 - 28 mai 2021, 9:30
Începutul licitației: 31 mai 2021, 13:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Plapuma din silicon antialergic (105 x 140)cm, înveliş: bumbac 100 % ,color (deschis), umplutura: fibra siliconica antialergica
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Braga Angela Chirița
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
20 mai 2021, 11:41
Data ultimilor modificări
20 mai 2021, 12:19
Valoarea estimată (fără TVA)
3 750 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
37,50 MDL
Achizitii.md ID
21039819
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
1 iun 2021 11:50 - 31 dec 2021 12:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Plapuma din silicon antialergic (105 x 140)cm, înveliş: bumbac 100 % ,color (deschis), umplutura: fibra siliconica antialergica CPV: 39500000-7 - Articole textile
Cantitatea: 30.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare inventar moale.semnat.pdf anunț de participare inventar moale.semnat.pdf
tenderNotice
Operatorul Economic participant la procedura de achiziție ”Inventar MOALE”- CITIȚI CU ATENȚIE TOATE DOCUMENTELE ATAȘATE
20.05.21 12:19
declaratie_ro.doc
riskProvisions
20.05.21 12:19
duae.doc
Criterii de eligibilitate
20.05.21 12:19
documentatia_standard_.docx
Documentele la ofertă
20.05.21 12:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Jorj-tex

Preţul ofertei: 2 475 MDL
Statut: Învingător
Motivul: ”Jorj-tex” SRL - oferta este desemnată câştigătoare în urmaa reevaluării documentelor peuntru următoarele loturi- lotul II „Plapuma din silicon antialergic”, lotul IV „Perne din material antialergic”. Atât operatorul economic a ”Jorj-tex” SRL câte și „SARM” S.A dețin certificate de conformitate ce ține de calitatea bunului doar ”Producătorii” și ”Solicitantul ” certificatului diferă. Avînd la baza pct.19 din ”Anunțul de participare” și Capitolul II pct.6 ”Adjudecarea contractului” a OMF nr.175 din 05.10.2018- criterial de evaluare este- cel mai scăzut preț.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SARM SA

Preţul ofertei: 2 820 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări