1
Perioada de actualizare
de la 19.05.2021 11:44
până la 28.05.2021 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.05.2021 14:00
până la 04.06.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 15 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mai 2021, 11:44 - 28 mai 2021, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mai 2021, 14:00 - 4 iun 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Elaborarea documentaţiei de proiect şi deviz pentru «Reparația capitală a trotuarului pietonal din str.Sadoveanu (tronsonul de la intersecția cu str. Pușkin pînă la intersecția cu str.Dostoevski, numere pare)»
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
19 mai 2021, 11:44
Valoarea estimată (fără TVA)
15 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21039763
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun.Bălți, Piața Independenței,1
Durata contractului
7 iun 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
(repetat) Servicii de elaborare a documentaţiei de proiect şi deviz pentru reparația capitală a trotuarelor pietonale cu piste de biciclete CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro
Documentele la ofertă
declaratie
19.05.21 11:44
documentatia_standard_servicii - repetat DPD trotuare
Documentele la ofertă
documentatie de atribuire
19.05.21 11:44
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Documentele la ofertă
DUAE
19.05.21 11:44
anunt_de_participare - repetat DPD trotuare
Documentele la ofertă
anunt
19.05.21 11:44
declaratie_ro.semnat
Documentele la ofertă
declaratie
19.05.21 11:44
Repetat DPD trotuare.semnat
Documentele la ofertă
Anunt + FDA
19.05.21 11:44
DUAE formular nou din 26.11.2020
Documentele la ofertă
DUAE
19.05.21 11:44
documentatia_standard_servicii - repetat DPD trotuare.semnat
Documentele la ofertă
documentatie de atribuire
19.05.21 11:44
Documentele lotului
LOTUL 4.semnat
caiet de sarcini lotul 4
19.05.21 11:44
LOTUL 4
caiet de sarcini lotul 4
19.05.21 11:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Astral-Proiect

Preţul ofertei: 15 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, alte documente necesare calificării. Oferta SRL”Astral-Proiect” este determinată cîștigătoare aplicînd criteriul ” cel mai mic preț fără TVA pentru un lot și îndeplinirea tuturor cerințelor de calificare și a cerințelor din caietul de sarcini”:
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări