1
Perioada de actualizare
de la 18.05.2021 09:20
până la 24.05.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.05.2021 09:00
până la 27.05.2021 09:00
3
Licitaţie
28.05.2021 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 214 525,98 MDL
Perioada clarificărilor: 18 mai 2021, 9:20 - 24 mai 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 mai 2021, 9:00 - 27 mai 2021, 9:00
Începutul licitației: 28 mai 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de demontare a ferestrelor din lemn învechite și instalarea ferestrelor PVC a blocului administrativ IP Botanica al DP Chisinau, bd. Cuza Vodă 9/3
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Tighina 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Agapii Igor
Telefonul de contact
022254898
Datele achizitiei
Data publicării
18 mai 2021, 9:14
Data ultimilor modificări
18 mai 2021, 9:20
Valoarea estimată (fără TVA)
214 525,98 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
858,10 MDL
Achizitii.md ID
21039709
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Tighina 6
Durata contractului
1 iun 2021 09:19 - 31 dec 2021 09:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de demontare a ferestrelor din lemn învechite și instalarea ferestrelor PVC a blocului administrativ IP Botanica al DP Chisinau, bd. Cuza Vodă 9/3 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de paricipare.pdf anunț de paricipare.pdf
Documentele la ofertă
18.05.21 09:20
duae.doc
Documentele la ofertă
18.05.21 09:20
caiet de sarcini ip botanica al dp mun.chisinau.rtf
Documentele la ofertă
18.05.21 09:20
documentatia_standard_lucrari.docx
Documentele la ofertă
18.05.21 09:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Mobiclass"

Preţul ofertei: 156 718,82 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări