Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21039702
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
12 900 080 MDL
Perioada clarificărilor:
18 mai 2021, 14:01 - 1 iun 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
1 iun 2021, 10:00 - 23 iun 2021, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de mentenanța a sistemului de comunicații radio TETRA și a magistralei de transport radio-releu
Informația despre anulare
Motivul anulării
Ajustarea documentației
Data anulării
19 mai 2021, 12:10
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Caraivanova
Telefonul de contact
069449630
Datele achizitiei
Data publicării
18 mai 2021, 14:01
Data ultimilor modificări
19 mai 2021, 12:10
Achizitii.md ID
21039702
MTender ID
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
18 mai 2021, 22:01
Subiectul întrebării:
ANUNȚ DE PARTICIPARE, p.15
Întrebare:
Ce vrei să spui când scrii echivalentul ISO 9001? Vă rugăm să indicați mai precis; Prin "Autorizația necesară de la producător" vă referiți MAF?
Răspuns (19 mai 2021, 11:47):
Echivalentul înseamnă orice alt document prin care se poate certifica calitatea serviciilor.Sistemul de comunicații în standart TETRA reprezintă un sistem critic la nivel național, iar efectuarea intervențiilor necesare pentru asigurarea mentenanței și funcționalității sistemului de către un personal necalificat nu se acceptă.
Data:
18 mai 2021, 22:22
Subiectul întrebării:
cerinte tehnice
Întrebare:
Reieșind din comentariile dvs. cu privire la etapele de implementare a elementelor de infrastructură TETRA, putem înțelege ca echipamentele au fost deja integrate în sistemul național TETRA în 2020. Prin urmare, aceste echipamente ar trebui să mai fie în perioada de garanție.
Vă rugăm să clarificați dacă solicitați intr-adevăr un serviciu suplimentar pentru echipamentele care mai sunt în perioada de garanție?
Răspuns (19 mai 2021, 11:47):
Da întradevăr, unele echipamente care au fost instalate în anul 2020 sunt in perioada de garanție, însă serviciile de mentenanță nu presupun intervenții fizic la echipament. În caz de defecțiuni a echipamentului aflat in garanție acestea vor fi reparate de către producător.
Data:
18 mai 2021, 22:26
Subiectul întrebării:
ANUNȚ DE PARTICIPARE, p.14
Întrebare:
in Capitolul 1 Aspecte Generale indicați că pe parcursul anilor 2017-2020 în cadrul proiectului TETRA a fost asigurată instalarea și operaționalizarea a 66 stații de bază și crearea a 56 legături radio-releu. Pe de altă parte, solicitați de la ofertanți cel puțin 2 contracte finalizate pentru aceeași perioadă. Întrebare: întrucât a existat un singur contract pentru implementarea sistemului respectiv, și a fost încheiat cu Motorola Solutions Germany GMBH, cum putem prezenta 2 contracte finalizate pentru astfel de servicii?
Răspuns (19 mai 2021, 11:48):
Se solicită prezentarea a 2 contracte de prestare a serviciilor similare de mentenanță și deservire infrastructură de telecomunicații, nu este neapărat de implementare a sistemelor TETRA.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK