1
Perioada de actualizare
de la 17.05.2021 12:47
până la 02.06.2021 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 02.06.2021 11:30
până la 21.06.2021 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 264 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 mai 2021, 12:47 - 2 iun 2021, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 2 iun 2021, 11:30 - 21 iun 2021, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Fileu de curcan refrigerat, ambalaj în vid a cîte 1-1,5 kg. De culoare roz uniformă, cu miros caracteristic cărnii proaspete, fără mirosuri straine sau neplacute. Cu caracteristici organoleptice specifice cărnii proaspete.
Standard de referință: H.G. nr.696 din 04.08.2010.
Acte ce denota calitatea produsului: Certificat de conformitate/ declarație de conformitate, certificate de calitate, certificate sanitar veterinar, Certificat ISO, Contract pentru executarea investigațiilor de laborator;
Livrarea:Odată în săptămână

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Oboroc
Telefonul de contact
060944418
Datele achizitiei
Data publicării
17 mai 2021, 11:52
Data ultimilor modificări
26 mai 2021, 9:42
Valoarea estimată (fără TVA)
4 264 000 MDL
Achizitii.md ID
21039683
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Durata contractului
1 iul 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fileu de curcan refrigerat Pentru instituțiile subordonate:DETS sec.Centru; DETS sec.Buiucani; DETS sec.Ciocana CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 32800.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro (4).doc
Documentele la ofertă
17.05.21 12:47
duae_ro_0 (3).doc
Documentele la ofertă
17.05.21 12:47
anunț de participare produse alimentare modificat (5).doc
tenderNotice
26.05.21 09:31
documentatia_standard ).docx
Documentele la ofertă
26.05.21 09:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Pascolina

Preţul ofertei: 3 952 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A întrunit toate cerințele de calificare!
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări