1
Perioada de actualizare
de la 12.05.2021 13:18
până la 17.05.2021 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.05.2021 13:00
până la 20.05.2021 13:00
3
Licitaţie
de la 21.05.2021 15:00
până la 21.05.2021 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 261 312 MDL
Perioada clarificărilor: 12 mai 2021, 13:18 - 17 mai 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 mai 2021, 13:00 - 20 mai 2021, 13:00
Începutul licitației: 21 mai 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Formatul – A-4, clasa C+, densitatea 80 g/m2 (+/-2g/m2) , Grosimea – minim 104 mm/1000 (ISO 534)
Albeață CIE – minim 148% (ISO 11475),
Procesul de înălbire fără color, opacitatea nu mai puțin de 90%
Ambalat – 500 foi
Netezimea nu mai puțin de 200 ml/min (ISO 8791/2), Fără praf static.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Hariton
Telefonul de contact
022259610
Datele achizitiei
Data publicării
12 mai 2021, 13:12
Data ultimilor modificări
12 mai 2021, 13:18
Valoarea estimată (fără TVA)
261 312 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 613,12 MDL
Achizitii.md ID
21039509
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Durata contractului
22 mai 2021 13:15 - 31 dec 2021 13:15
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie A4 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 6400.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro (1).doc
Documentele la ofertă
12.05.21 13:18
duae_ro_actualizat.doc
Documentele la ofertă
12.05.21 13:18
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
12.05.21 13:18
documentatia_standard_cop.docx
Documentele la ofertă
12.05.21 13:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Cartnord SRL

Preţul ofertei: 258 698,88 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde necesităților IGPF
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 260 560 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Standelev SRL

Preţul ofertei: 261 226,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări