1
Perioada de actualizare
de la 11.05.2021 10:04
până la 18.05.2021 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.05.2021 13:00
până la 24.05.2021 13:00
3
Licitaţie
de la 25.05.2021 15:00
până la 25.05.2021 15:46
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 273 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 mai 2021, 10:04 - 18 mai 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 mai 2021, 13:00 - 24 mai 2021, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Brand PC , Monitor same Brand as PC
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vlaicu Pîrcălab,46
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Toma
Telefonul de contact
022-780-264
Datele achizitiei
Data publicării
11 mai 2021, 8:49
Data ultimilor modificări
14 mai 2021, 10:18
Valoarea estimată (fără TVA)
273 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21039438
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vlaicu Pîrcălab,46
Durata contractului
25 iun 2021 09:35 - 31 dec 2021 09:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Brand PC CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 25.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Monitor same Brand as PC CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 25.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae echipament informatic.pdf duae echipament informatic.pdf
Documentele la ofertă
11.05.21 10:04
anunț de participare echipament informatic.pdf anunț de participare echipament informatic.pdf
Documentele la ofertă
14.05.21 10:18
documentația standard echipament informatic.pdf documentația standard echipament informatic.pdf
Documentele la ofertă
14.05.21 10:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 347 365 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta prezentată este conformă cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Calculatoare
Data:
11 mai 2021, 21:31
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Răspuns (13 mai 2021, 09:39):
Întru asigurarea executării prevederilorHG212/2018, Grupul de lucru privind achizițiile publice a CNAM a inclus modificările în documentația de atragere a ofertelor prin includerea unui noi document nou obligatoriu: Declarație pe propria răspundere privind numărul înregistrare a producătorului de echipamente electrice și electronice în Lista Producătorilor de produse supuse reglementărilor de responsabilitate extinsă a producătorilor (HG 212/2018)- confirmată prin semnătura electronică a ofertantului.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări