1
Perioada de actualizare
de la 06.05.2021 11:35
până la 17.05.2021 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 17.05.2021 09:30
până la 27.05.2021 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 21 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 mai 2021, 11:35 - 17 mai 2021, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 17 mai 2021, 9:30 - 27 mai 2021, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația ventilatoarelor din cadrul IMSP IMU, după necesitățile parvenite, inclusiv piesele de schimb
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
6 mai 2021, 11:33
Data ultimilor modificări
6 mai 2021, 11:35
Valoarea estimată (fără TVA)
21 000 MDL
Achizitii.md ID
21039348
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
10 iun 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Demontare-montare ventilator. Schimbarea electromotorului, demontare-montare.Vent.Nr 5. E/M 2.2kW 1500 rot/min. Balansarea elicei după fixarea pe valul electromotorului. Ungerea rulmenților. Înlăturarea zgomotelor mecanice.Curățarea și vopsirea întregii suprafeți a ventilatoarelor în cadrul reparației. Înlocuirea elementelor electronice de pornire-oprire în panoul de comandă. Punerea în funcțiune. Garanție la piesele schimbate, minim 2 ani. Garanție la lucrările efectuate, minim 2 ani. CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
1. anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
6.05.21 11:35
2. documentatia_standard_servicii.docx
Documentele la ofertă
6.05.21 11:35
3. duae 1.doc
Documentele la ofertă
6.05.21 11:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

“DI & TRADE ENGINEERING”

Preţul ofertei: 20 700 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Aervent-Sistem

Preţul ofertei: 21 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări