Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21039342
1
Perioada de actualizare
de la
06.05.2021 11:20
până la 14.05.2021 23:30
până la 14.05.2021 23:30
2
Propunerea ofertelor
de la
14.05.2021 23:30
până la 21.05.2021 23:30
până la 21.05.2021 23:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
630 960,58 MDL
Perioada clarificărilor:
6 mai 2021, 11:20 - 14 mai 2021, 23:30
Perioada de depunere a ofertelor:
14 mai 2021, 23:30 - 21 mai 2021, 23:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrari de reparatie capitala a acoperisului gradinitei de copii din satul Vertiujeni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6653, MOLDOVA, Floreşti, s.Vertiujeni, s. Vertiujeni
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
6 mai 2021, 11:20
Data ultimilor modificări
6 mai 2021, 12:11
Achizitii.md ID
21039342
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrari de reparatie capitala a acoperisului
Buget: 630960.58 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.signed.pdf
anunt_de_participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
6.05.21 11:20
caiet de sarcini vertiujeni.signed.pdf
caiet de sarcini vertiujeni.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
6.05.21 11:20
Data:
6 mai 2021, 12:11
Subiectul întrebării:
Lichiditate generală conform IPO14
Întrebare:
Vă rugăm să explicați exact ce solicitați prin cerința indicată în pct. 15 subpunctul 11 din anunțul de participare (Lichiditate generală conform IPO14) ?
Documentația standard - IPO14 face trimitere la pct. 3 din FDA care nu a fost completat de autoritatea contractantă.
Răspuns (6 mai 2021, 14:23):
Lichiditatea generala trebuie sa fie nu mai mica dechit 1 ( 100 % )
Data:
6 mai 2021, 14:44
Subiectul întrebării:
Lichiditatea generala trebuie sa fie nu mai mica dechit 1 ( 100 % )
Întrebare:
Ce act solicitați să fie prezentat pentru confirmarea lichidității ?
Răspuns (6 mai 2021, 15:54):
Sa fie prezentat Raportul financiar
Data:
7 mai 2021, 01:31
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Buna ziua. Cite nivele are cladirea? Contractul este pe 2 ani, care este bugetul pentru 2021 si pentru 2022? Referitor la caietul de sarcini: poz2 Norma de lemn pt astereala? Poz5,6 Diametrul sistemului de scurgere? Streasina ramane nevopsita conform caietului dvs de sarcini?
Răspuns (7 mai 2021, 08:56):
Cladirea are un nivel. Bugetul pentru 2021 este de 403000,00lei, pentru 2022 este de 354500,00lei.
Norma de lemn pe astereala - conform normativelor in vigoare. Diametrul sistemului de scurgere - la descretia antreprenorului ce va tine cont de aspectul estetic si ergonomic. Include vopsirea
Data:
14 mai 2021, 15:47
Subiectul întrebării:
cerințele de calificare
Întrebare:
1. Legea privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 prevede în art. 22 alin. (3) următoarele: (3) În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: a) lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Prin urmare, având în vedere că autoritatea contractantă a indicat în anunțul de participare (pct. 15, subpunctul 12 din anunț) alte cerințe de calificare decât cele prevăzute în lege și anume: a solicitat finalizarea în ultimii 2 ani a unui contract cel puțin egal cu 75 % din valoarea viitorului contract, vă rugăm să modificați cerințele de calificare indicate în pct. 15, subpunctul 12 din anunțul de participare, astfel încât acestea să corespundă prevederilor legale indicate în legea enunțată mai sus și anume: finalizarea unui contract cel puțin egal cu 75 % din valoarea viitorului contract pentru ultimii 5 ani.
Răspuns (14 mai 2021, 17:01):
Se vor lua in calcul prevederile legale.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK