1
Perioada de actualizare
de la 05.05.2021 15:31
până la 19.05.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.05.2021 10:00
până la 31.05.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 150 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mai 2021, 15:31 - 19 mai 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 mai 2021, 10:00 - 31 mai 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Elaborarea documentației de proiect ”Amenajarea scuarului din str. Nicolae Titulescu”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gheorghe Chetrușca
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
5 mai 2021, 15:27
Data ultimilor modificări
17 mai 2021, 9:50
Valoarea estimată (fără TVA)
150 000 MDL
Achizitii.md ID
21039313
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
1 iun 2021 15:30 - 30 dec 2021 15:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Elaborarea documentației de proiect ”Amenajarea scuarului din str. Nicolae Titulescu” CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declarație.semnat.pdf declarație.semnat.pdf
Documentele la ofertă
5.05.21 15:31
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
5.05.21 15:31
anunt de participare_mod.pdf anunt de participare_mod.pdf
tenderNotice
17.05.21 09:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Maistcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 135 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ART FACTORY

Preţul ofertei: 146 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta depusă de operatorul economic, este conformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări