1
Perioada de actualizare
de la 05.05.2021 14:02
până la 17.05.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.05.2021 10:00
până la 20.05.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 10 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mai 2021, 14:02 - 17 mai 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 mai 2021, 10:00 - 20 mai 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Anvelope de iarnă 225/50 R17
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Ranga
Telefonul de contact
022868265
Datele achizitiei
Data publicării
5 mai 2021, 13:45
Data ultimilor modificări
5 mai 2021, 14:02
Valoarea estimată (fără TVA)
10 000 MDL
Achizitii.md ID
21039304
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Durata contractului
1 iun 2021 13:51 - 31 dec 2021 13:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Anvelope de iarnă 225/50 R17 CPV: 34300000-0 - Piese şi accesorii pentru vehicule şi pentru motoare de vehicule
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anvelope - anunt de participare.pdf anvelope - anunt de participare.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
5.05.21 14:02
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
5.05.21 14:02
duae_ro (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
5.05.21 14:02
anexa 1 - caiet de sarcini (1).docx
Specificaţie tehnică
Anexa 1 - Caiet de sarcini
5.05.21 14:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

autoshock sv

Preţul ofertei: 10 900 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări