1
Perioada de actualizare
de la 05.05.2021 10:11
până la 12.05.2021 08:04
2
Propunerea ofertelor
de la 12.05.2021 08:04
până la 15.05.2021 09:04
3
Licitaţie
17.05.2021 13:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 441 666 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mai 2021, 10:11 - 12 mai 2021, 8:04
Perioada de depunere a ofertelor: 12 mai 2021, 8:04 - 15 mai 2021, 9:04
Începutul licitației: 17 mai 2021, 13:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Min. 15.6” FHD (1920x1080) Anti-Glare, LED, slim
Min. dual-core (frecventa de baza 2.4GHz, up to 3.3GHz, 4MB Cache)
RAM: Min. 4GB DDR4 2400
Stocare: Min. SSD 256GB PCIe NVMe
VGA: integrat HD Graphics
LAN: integrat sau prin adapter 1x Ethernet (RJ-45) port
Comunicare: Wi-Fi and Bluetooth
WebCam, Microphone, Dual stereo speakers incorporate
Full-size keyboard with numeric keypad (Ro/Ru)
Touchpad with multi-touch support
Porturi: min: 1xUSB 2.0 min. 1xUSB 3.0 port/ HDMI/ Headset/speaker jack/ DC-in jack for power adapter/ Kensington lock slot
Functii securitate: BIOS user, supervisor passwords
Baterie min. 34Wh Li-ion
MS Windows 10 Professional preinstalat
Accesorii: USB Optical Mouse +Geanta 15.6’ NB
Garanție pentru deservire min. 18 luni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Braga Angela Chirița
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
5 mai 2021, 9:45
Data ultimilor modificări
6 mai 2021, 14:05
Valoarea estimată (fără TVA)
441 666 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 416,66 MDL
Achizitii.md ID
21039284
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
21 mai 2021 09:52 - 31 dec 2021 10:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Min. 15.6” FHD (1920x1080) Anti-Glare, LED, slim Min. dual-core (frecventa de baza 2.4GHz, up to 3.3GHz, 4MB Cache) RAM: Min. 4GB DDR4 2400 Stocare: Min. SSD 256GB PCIe NVMe VGA: integrat HD Graphics LAN: integrat sau prin adapter 1x Ethernet (RJ-45) port Comunicare: Wi-Fi and Bluetooth WebCam, Microphone, Dual stereo speakers incorporate Full-size keyboard with numeric keypad (Ro/Ru) Touchpad with multi-touch support Porturi: min: 1xUSB 2.0 min. 1xUSB 3.0 port/ HDMI/ Headset/speaker jack/ DC-in jack for power adapter/ Kensington lock slot Functii securitate: BIOS user, supervisor passwords Baterie min. 34Wh Li-ion MS Windows 10 Professional preinstalat Accesorii: USB Optical Mouse +Geanta 15.6’ NB CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 66.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
se va prezenta doar de Operatorul Economic declarat învingător
5.05.21 10:11
duae.doc
Criterii de eligibilitate
5.05.21 10:11
documentatia_standard_.docx
Documentele la ofertă
6.05.21 14:05
anunț de participare tehnica de calcul 2021 .semnat (2).pdf anunț de participare tehnica de calcul 2021 .semnat (2).pdf
tenderNotice
Dovada cu numărul de înregistrare din „Lista producătorilor” conform HG nr.212 dib 07.03.2018 (echipamente electrice și electronice).
6.05.21 14:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 553 509 MDL
Statut: Învingător
Motivul: ”BTS PRO”SRL- fiind unicul ofertant respectînd cerințele solicitate din documentația standartă este desemnat câștigător la următoarele loturi:  Lotul I- Lăptop;  Lotul II- All-in-One (tastatura +maus);  Lotul III- Imprimantă ;  Lotul IV- Proiector portative/ fixat de tavan;  Lotul V- Ecran de protecție portative/ fixat pe tavan;  Lotul VI- Televizor +support de perete;  Lotul VII- Calculatoar de masa (tastatura +maus) și monitor.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Lăptop
Data:
6 mai 2021, 13:22
Subiectul întrebării:
Termen de livrare prea mic
Întrebare:
Buna ziua. Solicitam grupului de lucru marirea termenului de livrare pina la cel putin 60 de zile lucratoare pentru livrarea echipamentului solicitat.Acest lucru va asigura conditii egale tuturor operatori economici si nu va limita participarea la licitatie.Totodata vrem sa va aducem la cunostinta ca din cauza situatiei epidimiologige la nivel global si a deficitului de piese pentru producerea tehnicii de calcul, termenii de producere/livrare a tehnicii de calcul la cei mai mari producatori precum HP, Dell , Lenovo,Asus , la moment sunt de 60-120 zile. Consideram ca grupul de lucru trebuie sa ia in considerare si acest aspect la elaborarea documentatiei de atribuire si nu doar stricta necesitate a AC.Multumim
Răspuns (6 mai 2021, 13:24):
Buna ziua... voma trage atenție la solicitarea dvs
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări