1
Perioada de actualizare
de la 04.05.2021 14:20
până la 09.05.2021 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.05.2021 08:00
până la 17.05.2021 10:00
3
Licitaţie
de la 18.05.2021 15:00
până la 18.05.2021 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 617 563,51 MDL
Perioada clarificărilor: 4 mai 2021, 14:20 - 9 mai 2021, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 mai 2021, 8:00 - 17 mai 2021, 10:00
Începutul licitației: 18 mai 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
026924198
Datele achizitiei
Data publicării
4 mai 2021, 14:08
Data ultimilor modificări
4 mai 2021, 14:20
Valoarea estimată (fără TVA)
617 563,51 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 087,82 MDL
Achizitii.md ID
21039252
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
19 mai 2021 14:20 - 30 ian 2022 14:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a trotuarului str. Chișinăului (segment str. Al. cel Bun și pod str. Chișinăului) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare sia rsap.semnat.pdf anunt_de_participare sia rsap.semnat.pdf
Documentele la ofertă
ANUNȚ DE PARTICIPARE
4.05.21 14:20
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
4.05.21 14:20
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
CAIET DE SARCINI
4.05.21 14:20
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DOCUMENTATIA STANDARD
4.05.21 14:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

5AQ INVEST SRL

Preţul ofertei: 513 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În conformitate cu prevederile art. 7, art. 72, art. 74 din Legea nr. 131/2015 primăria municipiului Hîncești a decis atribuirea contractului de achiziții publice pentru ” Lucrări de reparație capitală a trotuarului str. Chișinăului (segment str. Al. cel Bun și pod str. Chișinăului)” operatorului economic 5AQ INVEST SRL 513 000 MDL
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Moncomtex

Preţul ofertei: 516 700 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Compania Termosistem

Preţul ofertei: 650 396,63 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări