1
Perioada de actualizare
de la 30.04.2021 15:32
până la 13.05.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.05.2021 10:00
până la 24.05.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 25 870 MDL
Perioada clarificărilor: 30 apr 2021, 15:32 - 13 mai 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 mai 2021, 10:00 - 24 mai 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a blocului de locuințe din str. Acad. Saharov, 3
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gheorghe Chetrușca
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
30 apr 2021, 15:27
Data ultimilor modificări
4 mai 2021, 16:42
Valoarea estimată (fără TVA)
25 870 MDL
Achizitii.md ID
21039212
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
31 mai 2021 16:41 - 31 dec 2021 16:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a blocului de locuințe din str. Acad. Saharov, 3 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
30.04.21 15:32
declarație.semnat.pdf declarație.semnat.pdf
Documentele la ofertă
30.04.21 15:32
documentație de atribuire_mod.signed.pdf documentație de atribuire_mod.signed.pdf
Documentele la ofertă
4.05.21 16:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vega Total

Preţul ofertei: 20 080,16 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta depusă este conformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări