1
Perioada de actualizare
de la 29.04.2021 12:58
până la 22.05.2021 08:55
2
Propunerea ofertelor
de la 22.05.2021 08:55
până la 28.06.2021 08:55
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 26 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 apr 2021, 12:58 - 22 mai 2021, 8:55
Perioada de depunere a ofertelor: 22 mai 2021, 8:55 - 28 iun 2021, 8:55
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot.11Cintar de laborator
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aurelia Botica
Telefonul de contact
022222364
Datele achizitiei
Data publicării
29 apr 2021, 11:25
Data ultimilor modificări
17 mai 2021, 16:51
Valoarea estimată (fără TVA)
26 000 MDL
Achizitii.md ID
21039128
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
15 iun 2021 03:00 - 31 mart 2022 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot.11Cintar de laborator CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare12.semnat.pdf anunt_de_participare12.semnat.pdf
tenderNotice
Anunt_de_participare
29.04.21 12:58
lista de distribuție.xlsx
Documentele la ofertă
Lista de distribuție
29.04.21 12:58
contract model
Model de сontract
Contract model
29.04.21 12:58
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
29.04.21 12:58
documentatia_standard_bunuri29.semnat.pdf documentatia_standard_bunuri29.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire
5.05.21 13:52
formularele-f4.1-si-f4.2-lp (3).xlsx
Documentele la ofertă
Formularele-F4.1-si-F4.2-15.05.2021
11.06.21 00:06
Caiet de sarcini (1).docx
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini. 12.05.2021
11.06.21 00:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 17 980 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări