1
Perioada de actualizare
de la 28.04.2021 16:52
până la 05.05.2021 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.05.2021 16:00
până la 13.05.2021 10:00
3
Licitaţie
14.05.2021 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 595 653,30 MDL
Perioada clarificărilor: 28 apr 2021, 16:52 - 5 mai 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 mai 2021, 16:00 - 13 mai 2021, 10:00
Începutul licitației: 14 mai 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de construcție de dezvoltare urbană (Parc de distracție pentru copii)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
026924198
Datele achizitiei
Data publicării
28 apr 2021, 16:47
Data ultimilor modificări
28 apr 2021, 16:52
Valoarea estimată (fără TVA)
595 653,30 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 978,27 MDL
Achizitii.md ID
21039114
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
17 mai 2021 16:51 - 30 ian 2022 16:51
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de construcție de dezvoltare urbană (Parc de distracție pentru copii) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare sia rsap.semnat.pdf anunt_de_participare sia rsap.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
28.04.21 16:52
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
28.04.21 16:52
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
28.04.21 16:52
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
28.04.21 16:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

5AQ INVEST SRL

Preţul ofertei: 506 324,65 MDL
Statut: Învingător
Motivul: în conformitate cu prevederile art. 7, art. 72, art. 74 din Legea nr. 131/2015, grupul de lucru a decis atribuirea contractului de achiziții publice operatorului 5AQ INVEST SRL
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări