1
Perioada de actualizare
de la 28.04.2021 14:58
până la 04.05.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.05.2021 10:00
până la 11.05.2021 10:00
3
Licitaţie
12.05.2021 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 166 265 MDL
Perioada clarificărilor: 28 apr 2021, 14:58 - 4 mai 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 mai 2021, 10:00 - 11 mai 2021, 10:00
Începutul licitației: 12 mai 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de deservire si întreținere a havuzului (inclusiv de conservarea si setarea utilajului după sezonul rece si pregătire pentru sezonul rece a anului)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tamara Roșca
Telefonul de contact
079602215
Datele achizitiei
Data publicării
28 apr 2021, 14:25
Data ultimilor modificări
28 apr 2021, 14:58
Valoarea estimată (fără TVA)
166 265 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
831,33 MDL
Achizitii.md ID
21039100
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Durata contractului
18 mai 2021 14:54 - 29 apr 2022 14:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservire si întreținere a havuzului (inclusiv de conservarea si setarea utilajului după sezonul rece si pregătire pentru sezonul rece a anului) CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: An
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
documentația standard
28.04.21 14:58
img_0003 specificația tehnică.pdf img_0003 specificația tehnică.pdf
Specificaţie tehnică
specificația tehnică
28.04.21 14:58
img_0002 caiet de sarcini.pdf img_0002 caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
caietul de sarcini
28.04.21 14:58
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE
28.04.21 14:58
img_0001 anunț de participare.pdf img_0001 anunț de participare.pdf
tenderNotice
anunțul de participare
28.04.21 14:58
Documentele lotului
documentația standard.docx
documentația standard
28.04.21 14:58
duae.docx
DUAE
28.04.21 14:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Bienergolux SRL

Preţul ofertei: 164 710 MDL
Statut: Învingător
Motivul: decizia grupului de lucru din 11.5.2021
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări