1
Perioada de actualizare
de la 28.04.2021 10:46
până la 30.04.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.04.2021 12:00
până la 05.05.2021 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 115 416,66 MDL
Perioada clarificărilor: 28 apr 2021, 10:46 - 30 apr 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 apr 2021, 12:00 - 5 mai 2021, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Piese şi accesorii pentru maşini de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Șoseaua Hîncești 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Sestacov
Telefonul de contact
069596060
Datele achizitiei
Data publicării
28 apr 2021, 10:39
Data ultimilor modificări
28 apr 2021, 13:59
Valoarea estimată (fără TVA)
115 416,66 MDL
Achizitii.md ID
21039066
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Șoseaua Hîncești 84
Durata contractului
10 mai 2021 10:41 - 31 dec 2021 10:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piese şi accesorii pentru maşini de birou CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
lotul nr. 1.docx
28.04.21 10:46
Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BASM

Preţul ofertei: 104 908,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 108 317,70 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 112 158,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Venomnet-Lux

Preţul ofertei: 114 570,83 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Piese şi accesorii pentru maşini de birou
Data:
28 apr 2021, 13:59
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta inclusiv pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexele 1A, 1B ), rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti. Multumim anticipat.
Răspuns (29 apr 2021, 08:17):
Buna ziua. Anunțul de participare publicat, stipulează criteriile privind eligibilitatea operatorilor economici. Astfel, în DUAE (cerință obligatorie) se regăsește informația necesară despre ofertant, inclusiv întrebările: ”Operatorul economic este în măsură să furnizeze documentul/documentele prin care se va demonstra înregistrarea acestuia. Indicaţi actele de înregistrare a activităţii antreprenoriale şi genul (genurile) de activitate determinate de legislaţie, aferent obiectului procedurii de atribuire a contractului, în baza căreia întreprinderea are dreptul să execute viitorul contract de achiziţie publică. Actele de înregistrare a activităţii antreprenoriale, sunt disponibile gratuit pentru autorităţi dintr-o bază de date naţională? Dacă da, specificaţi informaţia care ar permite verificarea. Activitatea antreprenorială deţine o certificare şi/sau o autorizare echivalentă aferent obiectului procedurii de atribuire a contractului, în cadrul unui sistem naţional? ” Multumesc de intrebare.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări