1
Perioada de actualizare
de la 28.04.2021 09:31
până la 08.05.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.05.2021 11:00
până la 18.05.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 961 150 MDL
Perioada clarificărilor: 28 apr 2021, 9:31 - 8 mai 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 mai 2021, 11:00 - 18 mai 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

”Reparația capitală a sălii de sport la Gimnaziul din s. Ursoaia, r-nul Căușeni”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4328, MOLDOVA, Căuşeni, s.Ursoaia (r-l Căuşeni), s.Ursoaia, r-nul Causeni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Virtos Simion
Telefonul de contact
069294694
Datele achizitiei
Data publicării
28 apr 2021, 9:22
Data ultimilor modificări
30 apr 2021, 11:27
Valoarea estimată (fără TVA)
2 961 150 MDL
Achizitii.md ID
21039055
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4328, MOLDOVA, Căuşeni, s.Ursoaia (r-l Căuşeni), s.Ursoaia, r-nul Causeni
Durata contractului
31 mai 2021 09:29 - 30 nov 2021 09:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
”Reparația capitală a sălii de sport la Gimnaziul din s. Ursoaia, r-nul Căușeni” CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN
28.04.21 09:31
documentatia_standard ursoaia final.docx.pdf documentatia_standard ursoaia final.docx.pdf
Documentele la ofertă
Documentația Standard
30.04.21 11:27
anunt_de_participare ursoaia.semnat final.pdf anunt_de_participare ursoaia.semnat final.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
30.04.21 11:27
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
30.04.21 11:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Paduret Alexandru

Preţul ofertei: 1 956 177,06 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A îndeplinit toate criteriile
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Profmarket Prim

Preţul ofertei: 2 152 226,76 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

MEDALMIR

Preţul ofertei: 2 452 175,57 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări