Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 1 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 apr 2021, 13:42 - 14 mai 2021, 9:17
Perioada de depunere a ofertelor: 14 mai 2021, 9:17 - 21 mai 2021, 9:17
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației
Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 1 an lucrări interioare și 3 ani lucrări exterioare. ; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Să dispună de :
- Specialist de proiectare în instalațiile electrice;
- Electrician autorizat de cel puțin gradul II, pentru executarea lucrărilor de electromontare și transmiterea lor către furnizor și ANRE;
- De laborator electric autorizat pentru efectuarea lucrărilor de măsurare și testare a utilajului electric;
- Specialist pentru executarea lucrărilor de electromontare a utilajului electric specific, injclusiv reparația rețelelor de cablu.

**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
27 apr 2021, 13:33
Data ultimilor modificări
21 mai 2021, 9:17
Valoarea estimată (fără TVA)
1 500 000 MDL
Achizitii.md ID
21039025
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
20 mai 2021 12:26 - 30 dec 2021 12:26
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de întreținere, reparație a rețelelor electrice de alimentare a instituțiilor subordonate DETS sect. Botanica CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formulare .docx
Documentele la ofertă
27.04.21 13:42
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
27.04.21 13:42
doc standart lucrări (2).docx
Documentele la ofertă
27.04.21 13:42
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
27.04.21 13:42
caiet de sarcini modificat.rtf
Documentele la ofertă
29.04.21 12:38
anunț de participare selectiv energia electrică modificat.doc
Documentele la ofertă
7.05.21 12:30
fda .doc
Documentele la ofertă
7.05.21 12:30
Istoria licitației
Vezi licitația
Lucrări de întreținere, reparație a rețelelor electrice de alimentare a instituțiilor subordonate DETS sect. Botanica
Data:
27 apr 2021, 14:00
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
completati va rog corect caietul de sarcini, conform ce catalog de norme trebuie sa fie facuta deviz oferta!in caietul de sarcini exista numai denumirea lucrarilor!
Răspuns (27 apr 2021, 16:05):
norme de deviz pentru lucrari de montare a instalatiilor electrotehnice indicatorul nr. 8; norme de deviz pentru lucrari de reparatii la instalatii electrice indicatorul RpE
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări