Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 234 706 MDL
Perioada clarificărilor: 26 apr 2021, 11:38 - 5 mai 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 mai 2021, 17:00 - 10 mai 2021, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reamenajarea/reparația pavajului pe străzile com. Stăuceni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4839, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Stăuceni, Alexei Mateevici
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandr VORNICU
Telefonul de contact
022326976
Datele achizitiei
Data publicării
26 apr 2021, 11:26
Data ultimilor modificări
14 iun 2021, 15:24
Valoarea estimată (fără TVA)
234 706 MDL
Achizitii.md ID
21038961
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4839, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Stăuceni, Alexei Mateevici
Durata contractului
18 mai 2021 08:00 - 4 iul 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație curentă a drumurilor publice locale (în pavaj) din com. Stăuceni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia_standard_lucrari_reparatie pavaj strazi com. Stauceni.docx
Specificaţie tehnică
Documentația standard lucrări
26.04.21 11:38
Lista centralizata cu cantitati de lucrari pentru reparatia pavajului com. Stauceni.jpg
Documentele la ofertă
Lista centralizată cantități lucrări
26.04.21 11:38
Amplasare strazi pavaj com. Stauceni.jpg
Specificaţie tehnică
Amplasarea obiectului
26.04.21 11:38
Duae_lucrari reparatie pavaj strazi com. Stauceni.doc
Documentele la ofertă
DUAE lucrari
26.04.21 11:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

KVM Cons SRL

Preţul ofertei: 166 672,41 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări