1
Perioada de actualizare
de la 26.04.2021 10:38
până la 16.05.2021 14:17
2
Propunerea ofertelor
de la 16.05.2021 14:17
până la 25.05.2021 14:17
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 10 309 070,83 MDL
Perioada clarificărilor: 26 apr 2021, 10:38 - 16 mai 2021, 14:17
Perioada de depunere a ofertelor: 16 mai 2021, 14:17 - 25 mai 2021, 14:17

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Construcția rețelei de aducțiune, stației de pompare, rezervoarelor de apă, sat. Ghidighici, str. Ștefan cel Mare, str. B. Glavan, str. D. Cantemir, str. 9 Mai, str. Victoriei, str. Fundul Văii, str. Sărăturii, str. Frunze, str. Ponoare, str. P. Bulgaru, str. Viilor. (Etapa I)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2088, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Ghidighici, A. Mateevici 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Durbală
Telefonul de contact
022710604
Datele achizitiei
Data publicării
26 apr 2021, 10:38
Data ultimilor modificări
27 apr 2021, 14:28
Achizitii.md ID
21038956
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anexa 3. imputernicirea producatorului.docx
Documentele la ofertă
Împuternicirea producătorului Anexa 3
26.04.21 10:38
0 devize f1.rtf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
26.04.21 10:38
anexa 1. fisa tehnica sp ghidighici etapa i.doc
Specificaţie tehnică
Fișa tehnică Anexa 1
26.04.21 10:38
anexa 2. fisa tehnica sp ghidighici etapa i.doc
Specificaţie tehnică
Fișa tehnică Anexa 2
26.04.21 10:38
documentatia_standard_lucrari.signed.pdf documentatia_standard_lucrari.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documențația standard
26.04.21 18:52
anunt_de_participare.signed.pdf anunt_de_participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
26.04.21 18:52
declaratie_ro (2).doc
Documentele la ofertă
Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi
26.04.21 18:52
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
26.04.21 19:21
Data:
27 apr 2021, 14:28
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua concretizati codul la pozitia 187, ( Retele exterioare de apa. Sistema A1 (Transa I))?
Răspuns (12 mai 2021, 08:18):
Folosiți codul AcE14A1 la poziția 187
Data:
27 apr 2021, 15:54
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Poz 209_Hidrant D125 H=1000 mm - specificati tipul ? ( Retele exterioare de apa. Sistema A1 (Transa I))
Răspuns (12 mai 2021, 08:21):
Hidrant subteran
Data:
30 apr 2021, 10:14
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
poz 13 si 14 din Retele exterioare de apa. Sistema A1.2 (Transa II) sunt identice, asa trebuie sa fie sau a-ti incurcat diametrele la Teu suport cu flanse pentru HI D ?
Răspuns (12 mai 2021, 08:25):
Sunt identice
Data:
30 apr 2021, 11:32
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Retele exterioare de apa. Sistema A1.2 (Transa II) -poz 142,143,144 si 145 specificati tipul hidrantului (suprateran / subteran) ????
Răspuns (12 mai 2021, 08:29):
Hidrant subteran
Data:
5 mai 2021, 10:49
Subiectul întrebării:
Anunt de participare / FDA
Întrebare:
Explicati cerintele de calificare din punctul 17 ??? *****Experienta in domeniu - demonstrate prin contractul de munca !!!!
Răspuns (12 mai 2021, 08:42):
Trebuie să demonstreze experiența în cadrul ofertantului de minim 1 an (confirmate prin contractul de muncă).
Data:
5 mai 2021, 10:59
Subiectul întrebării:
FDA -Anunț de participare
Întrebare:
Reeșind din punctul 21 finanțarea conform planului prezentat va eșua?
Răspuns (12 mai 2021, 08:46):
Linie creditată în sumă de 75% din valoarea estimată
Data:
6 mai 2021, 10:53
Subiectul întrebării:
Statie de pompare a apei - TH tr.1
Întrebare:
p.15-ce diametru are?
Răspuns (12 mai 2021, 08:53):
1/2 sau d 15mm
Data:
7 mai 2021, 11:11
Subiectul întrebării:
Timp pierdut
Întrebare:
Spuneți vă rog câte zile trebuie să mai treacă ca sa ne oferiți informația solicitată, sau Primăria Ghidighici nu activează în perioada sărbătorilor ?
Răspuns (12 mai 2021, 08:57):
Vă rugăm să vă conformați cerințelor autorității contractante.
Data:
7 mai 2021, 11:25
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini clarificari
Întrebare:
In ne oferirea raspunsurilor este un siretlic. Raspunsul va fi dat dupa 9 zile de le publicare ca sa nu puteti comtesta documentatia si caietul de sarcini. Va recomand sa depuneti contestatie iar in caz ca va fi primit raspunsul o retrageti
Răspuns (12 mai 2021, 08:59):
Vă rugăm să vă conformați cerințelor autorității contractante.
Data:
11 mai 2021, 08:25
Subiectul întrebării:
A rămas 1 zi
Întrebare:
Primăria Ghidighici - cum credeți e corectă abordarea DVS?
Răspuns (12 mai 2021, 09:00):
Vă rugăm să vă conformați cerințelor autorității contractante.
Data:
12 mai 2021, 12:36
Subiectul întrebării:
Anunt de participare / FDA
Întrebare:
Justificați cerințele de calificare din punctul 17, în baza cărui articol din Legea Nr.131 din 03-07-2015?
Răspuns (12 mai 2021, 13:55):
Vă rugăm să vă conformați cerințelor autorității contractante.Vă informăm că conform art.35 alin.(1)lit.b din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, termenul limită de depunere a clarificărilor este de 6 zile, de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, respectiv nu v-ați încadrat în termenul de depunere a clarificărilor. Totodată solicităm să respectați prevederile caietului de sarcini și să nu tergiversați procedura de achiziție publică
Data:
12 mai 2021, 13:56
Subiectul întrebării:
Anunt de participare / FDA / punctul 17
Întrebare:
Experiența în domeniu - demonstrate prin contractul de munca, DVS vă conformați COD Nr.154 din 28-03-2003 ?
Răspuns (12 mai 2021, 13:59):
Vă rugăm să vă conformați cerințelor autorității contractante.Vă informăm că conform art.35 alin.(1)lit.b din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, termenul limită de depunere a clarificărilor este de 6 zile, de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, respectiv nu v-ați încadrat în termenul de depunere a clarificărilor. Totodată solicităm să respectați prevederile caietului de sarcini și să nu tergiversați procedura de achiziție publică
Data:
12 mai 2021, 13:56
Subiectul întrebării:
COD Nr.154 din 28-03-2003, Articolul 92c
Întrebare:
Confirmare în scris și Regimul de confidenţialitate – DVS îndepliniți acestă obligațiune pe platforma de achiziții?
Răspuns (12 mai 2021, 13:59):
Vă rugăm să vă conformați cerințelor autorității contractante.Vă informăm că conform art.35 alin.(1)lit.b din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, termenul limită de depunere a clarificărilor este de 6 zile, de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, respectiv nu v-ați încadrat în termenul de depunere a clarificărilor. Totodată solicităm să respectați prevederile caietului de sarcini și să nu tergiversați procedura de achiziție publică
Data:
12 mai 2021, 13:58
Subiectul întrebării:
6 zile
Întrebare:
DVS nu ati dat raspuns la intrebari pina astazi dimineata si ziceti de noi - să nu tergiversați procedura de achiziție publică??? Serios Anulati plocedura si modificati conditile daca sunteti cinstiti!!!
Răspuns (12 mai 2021, 13:59):
Vă rugăm să vă conformați cerințelor autorității contractante.Vă informăm că conform art.35 alin.(1)lit.b din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, termenul limită de depunere a clarificărilor este de 6 zile, de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, respectiv nu v-ați încadrat în termenul de depunere a clarificărilor. Totodată solicităm să respectați prevederile caietului de sarcini și să nu tergiversați procedura de achiziție publică
Data:
12 mai 2021, 13:59
Subiectul întrebării:
COD Nr.154 din 28-03-2003, Articolul 92d
Întrebare:
…d) să permită accesul la datele personale ale salariatului doar persoanelor împuternicite în acest sens – prezentați dovezi legale? - conform carui articol din Legea Nr.133 din 08-07-2011?
Răspuns (12 mai 2021, 14:03):
Vă rugăm să vă conformați cerințelor autorității contractante.Vă informăm că conform art.35 alin.(1)lit.b din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, termenul limită de depunere a clarificărilor este de 6 zile, de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, respectiv nu v-ați încadrat în termenul de depunere a clarificărilor. Totodată solicităm să respectați prevederile caietului de sarcini și să nu tergiversați procedura de achiziție publică
Data:
12 mai 2021, 13:59
Subiectul întrebării:
Anunt de participare / FDA
Întrebare:
Justificați cerințele de calificare din punctul 21, în baza cărui articol din Legea Nr.131 din 03-07-2015 sau din alta Acte Legale?
Răspuns (12 mai 2021, 14:03):
Vă rugăm să vă conformați cerințelor autorității contractante.Vă informăm că conform art.35 alin.(1)lit.b din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, termenul limită de depunere a clarificărilor este de 6 zile, de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, respectiv nu v-ați încadrat în termenul de depunere a clarificărilor. Totodată solicităm să respectați prevederile caietului de sarcini și să nu tergiversați procedura de achiziție publică
Data:
12 mai 2021, 14:05
Subiectul întrebării:
Linie creditată
Întrebare:
Pentru a îndeplini cerințele respective e nevoi de minim 2 luni, pentru toate procedurele bancare, pe câd de la perioada de actualizare (06-04-21) până la depunere (21-05-21) sunt 22 zile calendaristice – spuneți care e șiretlicul? Centrul Național Anticorupție – monitorizează această licitație?
Răspuns (14 mai 2021, 11:44):
Pct. 21 din anuntul de participare Ținem să vă informăm că conform art. 21 alin. (1) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice „(1) Demonstrarea capacităţii economice şi financiare a operatorului economic se realizează prin prezentarea unuia sau a mai multor documente relevante, cum ar fi: a) declaraţii bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional; b) rapoarte financiare sau, în cazul în care publicarea acestor rapoarte este prevăzută de legislaţia ţării în care este stabilit ofertantul/candidatul, extrase din rapoartele financiare; c) declaraţii privind cifra de afaceri totală sau, dacă este cazul, privind cifra de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului într-o perioadă anterioară care vizează activitatea din ultimii 3 ani, în măsura în care informaţiile respective sînt disponibile. În acest ultim caz, autoritatea contractantă are obligaţia de a lua în considerare şi data la care operatorul economic a fost înfiinţat sau şi-a început activitatea comercială.” În cazul în care dvs. veți face o analiză complexă a anunțului de participare veți constata că cerințele stabilite nu încalcă prevederile normative menționate, cu atât mai mult reieșind din faptul că finanțarea proiectului este stabilită pentru o perioadă de trei ani urmează să ne asigurăm că ofertanții vor fi capabili să execute lucrarea în termenul stabilit și practic din contul resurselor proprii, la stabilirea cerinței ne am ghidat de prevederile lit. a) din articolul menționat. Inclusiv la caz ținem să menționăm că art. 7 din Legea nr. 131/2015 la lit.a) prevede că „Reglementarea relaţiilor privind achiziţiile publice se efectuează în baza următoarelor principii: a) utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante; Astfel, reieșind din scopul procedurii de achiziție publică satisfacerea necesităților locuitorilor satului, nu dorim ca la procedura de achiziție publică să participle o companie care nu dispune de resurse financiare suficiente pentru execuția contractului, (deține mapă și stilou) respectiv solicităm respectuos să îndepliniți condițiile stabilite, or acestea se încadrează în prevederile normative menționate mai sus. Suplimentar, ținem să vă informăm că termenii au fost stabiliți cu respectarea prevederilor art. 47 alin. (2) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, inclusiv sistemul Mtender, nu permite stabilirea unor termene mai mici decît cei prevăzuți de legislația menționată. Cu atât mai mult autoritatea contractantă nu este obligată să elaboreze documentația de atribuire în vederea calificării tuturor operatorilor econoimici, or legea prevede că ofertanții urmează să demonstereze că au capacitate să execute un contract, respectiv atîta tip cît autoritatea contractantă nu încală legea nu este necesar să modifice cerințele stabilite pentru a califica un cerc de operatori economici
Data:
12 mai 2021, 14:06
Subiectul întrebării:
Răspuns (12 mai 2021, 14:03):
Întrebare:
Va rugam si noi sa dati raspuns la toate intrebarile solicitate
Răspuns (14 mai 2021, 11:45):
Nu este subiect de intrebare.
Data:
12 mai 2021, 14:12
Subiectul întrebării:
REPETAT-Anunt de participare / FDA
Întrebare:
Justificați cerințele de calificare din punctul 17, în baza cărui articol din Legea Nr.131 din 03-07-2015?
Răspuns (14 mai 2021, 11:54):
Pct. 17 din anunțul de participare Conform art. 22 alin.(3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: a) lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Certificările de bună execuție indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit; b) informaţii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al cărui angajament de participare a fost obţinut de către candidat/ofertant, în special pentru asigurarea controlului calităţii; c) informaţii referitoare la studiile, pregătirea profesională şi calificarea personalului de conducere, precum şi ale persoanelor responsabile pentru execuţia lucrărilor, dacă acestea nu reprezintă factori de evaluare stabiliți conform prevederilor art. 26 alin. (7); d) declaraţia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat şi ale cadrelor de conducere în ultimii 3 ani; e) dacă este cazul, informaţii privind măsurile de protecţie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica în timpul îndeplinirii contractului; f) declaraţia referitoare la utilajele, instalaţiile, echipamentele tehnice de care va dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului; g) informaţii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intenţia să o subcontracteze. Astfel, în cazul în care veți studia prevederile normative menționate mai sus o să constați că autoritatea contractantă în conformitate cu lit. b) și c) din alinatul menționat este în drept să solicite date despre persoanele angajate, or este cunoscută practica operatorilor economice de a utiliza certificatele de competențe ale acestora fără să cunoască persoanele despre acest fapt, (descărcate de pe platforma Mtender), inclusiv achitarea la necesitate a salariilor în plic. Ce ține de prevederile Legii cu privire la date cu carcter personal la care face ți trimitere ținem să vă informăm că legea menționată prevede depersonalizare datelor cu caracter personal, respectiv sunteți în drept să depersonalizați datele care considerați că constituie date cu caracter personal și să nu tergiversați procedura de achiziție publică. Cu referire la faptul dacă asigurăm s-au nu secretul pe platforma de achiziții, vă informă că odată ce un operator economic dorește să contracteze resurse bugetare urmează să cunoască că achizițiile publice sunt guvernate de principiul transparenței prevăzut la articolul 7 din Legea nr. 131/2015, respectiv totul este public pentru toți, ofertele pot fi vizualizate de toți participanții la procedură și restul doritori, inclusiv pentru a se asigură că grupul de lucru respectă tratamentul egal față de ofertanți la atribuirea contractului și utilizează eficient banii publici.
Data:
14 mai 2021, 13:43
Subiectul întrebării:
Specia de arbori plantaţi pentru amenajarea teritoriului.
Întrebare:
Specificaţi vă rog specia de arbori solicitaţi (foioase, conifere etc.) pentru a fi plantaţi în poz. 16 din devizul 21-17-A-PG-7-1 Platforma A. Amenajari de teren.
Răspuns (14 mai 2021, 13:59):
Solicităm să respectați prevederile caietului de sarcini și să nu tergiversați procedura de achiziție publică care a fost întocmită în conformitate cu Legislația Republici Moldova.
Data:
14 mai 2021, 13:57
Subiectul întrebării:
Piesă de branşare întărită: 160x50mm
Întrebare:
Concretizaţi vă rog poziţia nr. 64 şi 65 din devizul 21-17-AE.S-2-1 Retele exterioare de apa. Sistema A1 (Transa I) în care găsim resurse materiale: Piesă de braşare întărită 160x50mm (în ambele cazuri), iar conform proiectului trebuie să fie 160x(65 ori 75).
Răspuns (14 mai 2021, 14:00):
Solicităm să respectați prevederile caietului de sarcini și să nu tergiversați procedura de achiziție publică care a fost întocmită în conformitate cu Legislația Republici Moldova.
Data:
14 mai 2021, 13:58
Subiectul întrebării:
Marca betonului turnat la drumul de beton de 34,0 m2
Întrebare:
Specificaţi vă rog marca betonului turnat în fundaţia drumului de beton din poz. 140 din devizul 21-17-AE.S-2-1 Retele exterioare de apa. Sistema A1 (Transa I).
Răspuns (14 mai 2021, 14:00):
Solicităm să respectați prevederile caietului de sarcini și să nu tergiversați procedura de achiziție publică care a fost întocmită în conformitate cu Legislația Republici Moldova.
Data:
14 mai 2021, 14:01
Subiectul întrebării:
Marca betonului turnat la drumul de beton de 34,0 m2 (marca betonului nu este indicat in caietul de sarcini)
Întrebare:
Punem marca M200 sau M150 preturile difera fooarte tare
Răspuns (14 mai 2021, 14:17):
Solicităm să respectați prevederile caietului de sarcini și să nu tergiversați procedura de achiziție publică care a fost întocmită în conformitate cu Legislația Republici Moldova.
Data:
14 mai 2021, 14:02
Subiectul întrebării:
Cablu АВВГнГ-LS сеч. 5х95 мм2
Întrebare:
Montarea cablului poz. 20, 21, 22 (cantitate 21 m), poz. 24 (resursă materială - cantitate 18m) Deviz 21-17-1 9303 Statia de pompare. Alimentarea cu energie electrica. CL-0,4 kV, L=0,321 km. Întrebare care e cantitatea corectă ? specificaţi vă rog. nu va eschivati de raspuns
Răspuns (14 mai 2021, 14:17):
Solicităm să respectați prevederile caietului de sarcini și să nu tergiversați procedura de achiziție publică care a fost întocmită în conformitate cu Legislația Republici Moldova.
Data:
14 mai 2021, 14:03
Subiectul întrebării:
Staţia de pompare deviz 21-17-1-SAC-2-4 Statia de pompare a apei. Lucrari de constructii. (in caietul de sarcini nu e specificat)
Întrebare:
Vă rog să vă expuneţi la cantitatea de lemn utilizată pentru montarea asterialei la acoperişul (70m2) staţiei de pompare. Poziţia 74 din devizul cantitatea conform normelor este 0.000 m3 Specificaţi inclusiv tipul profilului şi grosimea tablei cutate la acoperiş poz. 79 Specificaţi vă rog grosimea polistirenului expandat şi cantitatea de cornier din aluminiu L=3m la poziţia 110 - Termoizolarea faţadei la staţia de pompare (73.25 m2). Concretizaţi grosimea stratului termoizolant din poziţia nr. 71. (55m2) preţul depinde de grosimea aplicată. Poziţiile 114 şi 115 se repetă, e o greşeală sau nu care e cantitatea reală de beton B12,5 utilizată?
Răspuns (14 mai 2021, 14:17):
Solicităm să respectați prevederile caietului de sarcini și să nu tergiversați procedura de achiziție publică care a fost întocmită în conformitate cu Legislația Republici Moldova.
Data:
14 mai 2021, 14:27
Subiectul întrebării:
RASPUNSUL: Solicităm să respectați prevederile caietului de sarcini și să nu tergiversați procedura de achiziție publică care a fost întocmită în conformitate cu Legislația Republici Moldova.
Întrebare:
E motiv de contestatie si motiv de autosesizare ale organelor CNA.
Răspuns (15 mai 2021, 17:34):
Mai jos sunt răspunsurile la intrebările pentru care ați solicitat reformulare: Subiectul întrebării:Specia de arbori plantaţi pentru amenajarea teritoriului. Întrebare:Specificaţi vă rog specia de arbori solicitaţi (foioase, conifere etc.) pentru a fi plantaţi în poz. 16 din devizul 21-17-A-PG-7-1 Platforma A. Amenajari de teren. Raspuns : Conform proiectului de execuție la amenjarea de teren, specia arborilor solicitată pentru a fi plantată este Arțar. Subiectul întrebării:Piesă de branşare întărită: 160x50mm Întrebare:Concretizaţi vă rog poziţia nr. 64 şi 65 din devizul 21-17-AE.S-2-1 Retele exterioare de apa. Sistema A1 (Transa I) în care găsim resurse materiale: Piesă de braşare întărită 160x50mm (în ambele cazuri), iar conform proiectului trebuie să fie 160x(65 ori 75). Răspuns: Conform proiectului Retele exterioare de apa. Sistema A1 (Transa I) în specificațiile tehnice piese de braşare întărită este de 160x50mm. Subiectul întrebării:Marca betonului turnat la drumul de beton de 34,0 m2 Întrebare:Specificaţi vă rog marca betonului turnat în fundaţia drumului de beton din poz. 140 din devizul 21-17-AE.S-2-1 Retele exterioare de apa. Sistema A1 (Transa I). Răspuns: Conform proiectului de execuție fundaţia drumului de beton cu o suprafață de 34 m2 din poziția 140 din devizul 21-17-AE.S-2-1 Retele exterioare de apa. Sistema A1 (Transa I) marca betonului este M 200. Subiectul întrebării:Cablu АВВГнГ-LS сеч. 5х95 мм2 Întrebare:Montarea cablului poz. 20, 21, 22 (cantitate 21 m), poz. 24 (resursă materială - cantitate 18m) Deviz 21-17-1 9303 Statia de pompare. Alimentarea cu energie electrica. CL-0,4 kV, L=0,321 km. Întrebare care e cantitatea corectă ? specificaţi vă rog. nu va eschivati de raspuns. Răspuns: Cantitățile din Deviz 21-17-1 9303 Stația de pompare. Alimentarea cu energie electrica. CL-0,4 kV, L=0,321 km, sunt date corecte, diferența de cantitate a materialului este din cauza pierderii brute. Subiectul întrebării:Staţia de pompare deviz 21-17-1-SAC-2-4 Statia de pompare a apei. Lucrari de constructii. (in caietul de sarcini nu e specificat) Întrebare:Vă rog să vă expuneţi la cantitatea de lemn utilizată pentru montarea asterialei la acoperişul (70m2) staţiei de pompare. Poziţia 74 din devizul cantitatea conform normelor este 0.000 m3 Specificaţi inclusiv tipul profilului şi grosimea tablei cutate la acoperiş poz. 79 Specificaţi vă rog grosimea polistirenului expandat şi cantitatea de cornier din aluminiu L=3m la poziţia 110 - Termoizolarea faţadei la staţia de pompare (73.25 m2). Concretizaţi grosimea stratului termoizolant din poziţia nr. 71. (55m2) preţul depinde de grosimea aplicată. Poziţiile 114 şi 115 se repetă, e o greşeală sau nu care e cantitatea reală de beton B12,5 utilizată? Răspuns:Poziţia 74 din devizul cantitatea este de 0.6 m3. Poziţia 79 grosimea tablei cutate la acoperiş este 0,45 mm, tipul profilului Monterrey. Poziţia 110 grosimea polistirenului expandat este de 50mm. Poziţia 71 grosimea stratului termoizolant este de 150mm. Poziţiile 114 şi 115 cantitatea reală de beton B12,5 este corectă , doar volumul de lucrări este impărțit în doua etape.
Data:
14 mai 2021, 14:31
Subiectul întrebării:
Raspunsul nu e clar va rugam sa reformulati raspunsul
Întrebare:
CITEZ: Solicităm să respectați prevederile caietului de sarcini și să nu tergiversați procedura de achiziție publică care a fost întocmită în conformitate cu Legislația Republici Moldova.
Răspuns (15 mai 2021, 17:37):
Mai jos sunt răspunsurile la intrebările pentru care ați solicitat reformulare: ------Subiectul întrebării:Specia de arbori plantaţi pentru amenajarea teritoriului. Întrebare:Specificaţi vă rog specia de arbori solicitaţi (foioase, conifere etc.) pentru a fi plantaţi în poz. 16 din devizul 21-17-A-PG-7-1 Platforma A. Amenajari de teren. Raspuns : Conform proiectului de execuție la amenjarea de teren, specia arborilor solicitată pentru a fi plantată este Arțar. --------Subiectul întrebării:Piesă de branşare întărită: 160x50mm Întrebare:Concretizaţi vă rog poziţia nr. 64 şi 65 din devizul 21-17-AE.S-2-1 Retele exterioare de apa. Sistema A1 (Transa I) în care găsim resurse materiale: Piesă de braşare întărită 160x50mm (în ambele cazuri), iar conform proiectului trebuie să fie 160x(65 ori 75). Răspuns: Conform proiectului Retele exterioare de apa. Sistema A1 (Transa I) în specificațiile tehnice piese de braşare întărită este de 160x50mm. ----------Subiectul întrebării:Marca betonului turnat la drumul de beton de 34,0 m2 Întrebare:Specificaţi vă rog marca betonului turnat în fundaţia drumului de beton din poz. 140 din devizul 21-17-AE.S-2-1 Retele exterioare de apa. Sistema A1 (Transa I). Răspuns: Conform proiectului de execuție fundaţia drumului de beton cu o suprafață de 34 m2 din poziția 140 din devizul 21-17-AE.S-2-1 Retele exterioare de apa. Sistema A1 (Transa I) marca betonului este M 200. ----------Subiectul întrebării:Cablu АВВГнГ-LS сеч. 5х95 мм2 Întrebare:Montarea cablului poz. 20, 21, 22 (cantitate 21 m), poz. 24 (resursă materială - cantitate 18m) Deviz 21-17-1 9303 Statia de pompare. Alimentarea cu energie electrica. CL-0,4 kV, L=0,321 km. Întrebare care e cantitatea corectă ? specificaţi vă rog. nu va eschivati de raspuns. Răspuns: Cantitățile din Deviz 21-17-1 9303 Stația de pompare. Alimentarea cu energie electrica. CL-0,4 kV, L=0,321 km, sunt date corecte, diferența de cantitate a materialului este din cauza pierderii brute. -----------Subiectul întrebării:Staţia de pompare deviz 21-17-1-SAC-2-4 Statia de pompare a apei. Lucrari de constructii. (in caietul de sarcini nu e specificat) Întrebare:Vă rog să vă expuneţi la cantitatea de lemn utilizată pentru montarea asterialei la acoperişul (70m2) staţiei de pompare. Poziţia 74 din devizul cantitatea conform normelor este 0.000 m3 Specificaţi inclusiv tipul profilului şi grosimea tablei cutate la acoperiş poz. 79 Specificaţi vă rog grosimea polistirenului expandat şi cantitatea de cornier din aluminiu L=3m la poziţia 110 - Termoizolarea faţadei la staţia de pompare (73.25 m2). Concretizaţi grosimea stratului termoizolant din poziţia nr. 71. (55m2) preţul depinde de grosimea aplicată. Poziţiile 114 şi 115 se repetă, e o greşeală sau nu care e cantitatea reală de beton B12,5 utilizată? Răspuns:Poziţia 74 din devizul cantitatea este de 0.6 m3. Poziţia 79 grosimea tablei cutate la acoperiş este 0,45 mm, tipul profilului Monterrey. Poziţia 110 grosimea polistirenului expandat este de 50mm. Poziţia 71 grosimea stratului termoizolant este de 150mm. Poziţiile 114 şi 115 cantitatea reală de beton B12,5 este corectă , doar volumul de lucrări este impărțit în doua etape.
Data:
14 mai 2021, 14:48
Subiectul întrebării:
LEGE Nr 131 din 03-07-2015
Întrebare:
Articolul 15 (2) Autoritatea contractantă, prin intermediul grupului de lucru sau, după caz, al specialistului certificat în domeniul achizițiilor publice, este obligată: a) să asigure eficienţa achiziţiilor publice;... - cum DVS asigurați această eficență cu așa raspunsuri eficace ???
Răspuns (15 mai 2021, 17:38):
Mai jos sunt răspunsurile la intrebările pentru care ați solicitat reformulare: ------Subiectul întrebării:Specia de arbori plantaţi pentru amenajarea teritoriului. Întrebare:Specificaţi vă rog specia de arbori solicitaţi (foioase, conifere etc.) pentru a fi plantaţi în poz. 16 din devizul 21-17-A-PG-7-1 Platforma A. Amenajari de teren. Raspuns : Conform proiectului de execuție la amenjarea de teren, specia arborilor solicitată pentru a fi plantată este Arțar. --------Subiectul întrebării:Piesă de branşare întărită: 160x50mm Întrebare:Concretizaţi vă rog poziţia nr. 64 şi 65 din devizul 21-17-AE.S-2-1 Retele exterioare de apa. Sistema A1 (Transa I) în care găsim resurse materiale: Piesă de braşare întărită 160x50mm (în ambele cazuri), iar conform proiectului trebuie să fie 160x(65 ori 75). Răspuns: Conform proiectului Retele exterioare de apa. Sistema A1 (Transa I) în specificațiile tehnice piese de braşare întărită este de 160x50mm. ----------Subiectul întrebării:Marca betonului turnat la drumul de beton de 34,0 m2 Întrebare:Specificaţi vă rog marca betonului turnat în fundaţia drumului de beton din poz. 140 din devizul 21-17-AE.S-2-1 Retele exterioare de apa. Sistema A1 (Transa I). Răspuns: Conform proiectului de execuție fundaţia drumului de beton cu o suprafață de 34 m2 din poziția 140 din devizul 21-17-AE.S-2-1 Retele exterioare de apa. Sistema A1 (Transa I) marca betonului este M 200. ----------Subiectul întrebării:Cablu АВВГнГ-LS сеч. 5х95 мм2 Întrebare:Montarea cablului poz. 20, 21, 22 (cantitate 21 m), poz. 24 (resursă materială - cantitate 18m) Deviz 21-17-1 9303 Statia de pompare. Alimentarea cu energie electrica. CL-0,4 kV, L=0,321 km. Întrebare care e cantitatea corectă ? specificaţi vă rog. nu va eschivati de raspuns. Răspuns: Cantitățile din Deviz 21-17-1 9303 Stația de pompare. Alimentarea cu energie electrica. CL-0,4 kV, L=0,321 km, sunt date corecte, diferența de cantitate a materialului este din cauza pierderii brute. -----------Subiectul întrebării:Staţia de pompare deviz 21-17-1-SAC-2-4 Statia de pompare a apei. Lucrari de constructii. (in caietul de sarcini nu e specificat) Întrebare:Vă rog să vă expuneţi la cantitatea de lemn utilizată pentru montarea asterialei la acoperişul (70m2) staţiei de pompare. Poziţia 74 din devizul cantitatea conform normelor este 0.000 m3 Specificaţi inclusiv tipul profilului şi grosimea tablei cutate la acoperiş poz. 79 Specificaţi vă rog grosimea polistirenului expandat şi cantitatea de cornier din aluminiu L=3m la poziţia 110 - Termoizolarea faţadei la staţia de pompare (73.25 m2). Concretizaţi grosimea stratului termoizolant din poziţia nr. 71. (55m2) preţul depinde de grosimea aplicată. Poziţiile 114 şi 115 se repetă, e o greşeală sau nu care e cantitatea reală de beton B12,5 utilizată? Răspuns:Poziţia 74 din devizul cantitatea este de 0.6 m3. Poziţia 79 grosimea tablei cutate la acoperiş este 0,45 mm, tipul profilului Monterrey. Poziţia 110 grosimea polistirenului expandat este de 50mm. Poziţia 71 grosimea stratului termoizolant este de 150mm. Poziţiile 114 şi 115 cantitatea reală de beton B12,5 este corectă , doar volumul de lucrări este impărțit în doua etape.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.