1
Perioada de actualizare
de la 24.04.2021 13:15
până la 16.05.2021 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.05.2021 00:00
până la 01.06.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 148 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 apr 2021, 13:15 - 16 mai 2021, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 mai 2021, 0:00 - 1 iun 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de transportare a deșeurilor menajere solide la gunoiștea municiaplă din comuna Țînțăreni, perioada 01.06.2021 - 31.12.2021
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Cotet
Telefonul de contact
060500912
Datele achizitiei
Data publicării
24 apr 2021, 13:05
Data ultimilor modificări
26 apr 2021, 16:39
Valoarea estimată (fără TVA)
5 148 000 MDL
Achizitii.md ID
21038944
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Durata contractului
3 iun 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de transportare a deșeurilor menajere solide la gunoiștea municiaplă din comuna Țînțăreni CPV: 90500000-2 - Servicii privind deşeurile menajere şi deşeurile
Cantitatea: 93600.0
Unități de măsură: Tona; tona metrica (1000 kg)
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Criterii de evaluare
24.04.21 13:19
documentatia_standard_servicii.docx
Documentele la ofertă
26.04.21 16:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Luntracom

Preţul ofertei: 4 636 008 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul corespunde criteriilor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Post Rapid

Preţul ofertei: 4 680 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

DIANTRANS-TIR

Preţul ofertei: 4 857 840 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări