Achiziţie publică
21038911
Lucrări de reparație la Grădinița de copii nr. 98 din DETS Botanica
1
Perioada de actualizare
de la 23.04.2021 12:42
până la 28.04.2021 12:00
până la 28.04.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.04.2021 12:00
până la 07.05.2021 10:00
până la 07.05.2021 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
325 182,63 MDL
Perioada clarificărilor:
23 apr 2021, 12:42 - 28 apr 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28 apr 2021, 12:00 - 7 mai 2021, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie
de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie
de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 apr 2021, 12:38
Data ultimilor modificări
26 apr 2021, 21:52
Valoarea estimată (fără TVA)
325 182,63 MDL
Achizitii.md ID
21038911
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
10 mai 2021 12:41 - 31 dec 2021 12:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație la Grădinița de copii nr. 98 din DETS Botanica
CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Vanro-Com
Preţul ofertei:
190 698,84 MDL
Statut:
Anulat
Alte temeiuri de respingere a ofertei
17.06.21 14:10
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
dets nota informativă pentru oe.pdf
ID: 53e5e288-24d9-4a02-a2c5-47dbd9dad621
Detalii privind anularea
7.05.21 14:29
scrisoarea de înștiințare 01-15-358 din 17.06.2021.pdf
ID: 4808bfce-02ee-4036-a5c9-7073c2241c68
Raport de evaluare
17.06.21 14:10
Documentele depuse cu oferta
Propunere financiară
Data încărcării:
7.05.21 00:18
Data deschiderii:
7.05.21 10:00
Propunere financiară
Data încărcării:
7.05.21 00:18
Data deschiderii:
7.05.21 10:00
Propunere financiară
Data încărcării:
7.05.21 00:18
Data deschiderii:
7.05.21 10:00
gar bancara iet 98.semnat.pdf
gar bancara iet 98.semnat.pdf
ID: 50c578c4-661b-416a-ab81-fe7e3ff64ea7
Propunere financiară
Data încărcării:
7.05.21 00:18
Data deschiderii:
7.05.21 10:00
Propunere financiară
Data încărcării:
7.05.21 00:18
Data deschiderii:
7.05.21 10:00
documente srl vanro-com.semnat.pdf
documente srl vanro-com.semnat.pdf
ID: e378dc1f-a7ed-4ded-8638-d72bec4a104b
Propunere financiară
Data încărcării:
7.05.21 00:18
Data deschiderii:
7.05.21 10:00
iet 98 form 3- 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, garantia, experienta.semnat.pdf
iet 98 form 3- 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, garantia, experienta.semnat.pdf
ID: e4999174-fe68-420e-b797-1499cf88a48d
Propunere financiară
Data încărcării:
7.05.21 00:18
Data deschiderii:
7.05.21 10:00
Propunere financiară
Data încărcării:
7.05.21 00:18
Data deschiderii:
7.05.21 10:00
2
Denumirea participantului:
Cons Art Engineering
Preţul ofertei:
192 896,49 MDL
Statut:
Învingător
corespunde caietului de sarcini
17.06.21 14:10
Motivul: corespunde caietului de sarcini
Documentele de calificare
scrisoarea de înștiințare 01-15-358 din 17.06.2021.pdf
scrisoarea de înștiințare 01-15-358 din 17.06.2021.pdf
ID: 2c4154d5-e265-4378-9fdd-fa9731b9de8e
Oferta câștigătoare
17.06.21 14:10
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
Data încărcării:
7.05.21 08:47
Data deschiderii:
7.05.21 14:29
aviz ast _2021_2022-min.semnat.pdf
aviz ast _2021_2022-min.semnat.pdf
ID: 04bee1c5-5ace-45ee-973c-83f5be2c5db0
Documente de calificare
Data încărcării:
7.05.21 08:47
Data deschiderii:
7.05.21 14:29
Documente de calificare
Data încărcării:
7.05.21 08:47
Data deschiderii:
7.05.21 14:29
certificat fisc-min.semnat.pdf
certificat fisc-min.semnat.pdf
ID: 0b0ff973-9672-4f91-a925-a7d5a36318fb
Documente de calificare
Data încărcării:
7.05.21 08:47
Data deschiderii:
7.05.21 14:29
deviz f 3, f5, f7, gr. 98-min.semnat.pdf
deviz f 3, f5, f7, gr. 98-min.semnat.pdf
ID: 83514e37-e9a2-45e6-b244-a7c639563119
Documente de calificare
Data încărcării:
7.05.21 08:47
Data deschiderii:
7.05.21 14:29
garantia cons art engineering -min.semnat.pdf
garantia cons art engineering -min.semnat.pdf
ID: e71f54d5-eb66-4b91-98cb-406de709842a
Documente de calificare
Data încărcării:
7.05.21 08:47
Data deschiderii:
7.05.21 14:29
perioada garantie lucrari-min.semnat.pdf
perioada garantie lucrari-min.semnat.pdf
ID: ff86179f-00d8-465a-ad80-7d9902242beb
Documente de calificare
Data încărcării:
7.05.21 08:47
Data deschiderii:
7.05.21 14:29
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK