1
Perioada de actualizare
de la 20.04.2021 23:30
până la 29.04.2021 10:36
2
Propunerea ofertelor
de la 29.04.2021 10:36
până la 03.05.2021 09:36
3
Licitaţie
de la 04.05.2021 15:00
până la 04.05.2021 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 416 660 MDL
Perioada clarificărilor: 20 apr 2021, 23:30 - 29 apr 2021, 10:36
Perioada de depunere a ofertelor: 29 apr 2021, 10:36 - 3 mai 2021, 9:36
Începutul licitației: 4 mai 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Imprimantă multifuncțională color / alb-negru A3 - 1 buc.
Imprimantă multifuncțională alb-negru A3 - 1 buc.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022400642
Datele achizitiei
Data publicării
20 apr 2021, 23:17
Data ultimilor modificări
21 apr 2021, 10:05
Valoarea estimată (fără TVA)
416 660 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 083,30 MDL
Achizitii.md ID
21038783
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
11 mai 2021 23:27 - 31 dec 2021 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
imprimante multifuncționale CPV: 30232110-8 - Imprimante laser
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 374 900 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În conformitate cu art. 69 al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul COP privind achiziționarea Imprimantelor multifuncționale (Cod CPV 30232110-8), lansat prin SIA RSAP sub nr. ocds-b3wdp1-MD-1618949976044, precum și în conformitate cu pct. 40 al Regulamentului privind achiziţia bunurilor şi serviciilor prin cererea ofertelor de preţuri, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987/2018, Grupul de lucru pentru achiziții în cadrul AGEPI a constatat că ofertele prezentate de operatorii economici ”Aproservice -X” S.R.L. și ”X-Service” S.R.L. corespund cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice solicitate de Autoritatea contractantă în Anunțul de participare. Grupul de lucru pentru achiziții, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziționare a imprimantelor multifuncționale, cod CPV 30232110-8, operatorului economic ”Aproservice -X” S.R.L. cu propunerea financiară 374900,00 lei fără TVA/ 449880,00 lei cu TVA.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

X-Service

Preţul ofertei: 375 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări