Lucrări de reparație curentă
până la 30.04.2021 13:03
până la 11.05.2021 13:03
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
ID: 33010fd5-f6cc-454a-a309-6c724a6e48ff
Documentele la ofertă
-
anunț de participare 19.04.2021.pdf
anunț de participare 19.04.2021.pdf
ID: 33010fd5-f6cc-454a-a309-6c724a6e48ff
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini cab.104, 404.pdf
caiet de sarcini cab.104, 404.pdf
ID: 158cac1a-c2d1-4c7e-b45e-385a9d1cd21f
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini cab.104, 404.pdf
caiet de sarcini cab.104, 404.pdf
ID: 158cac1a-c2d1-4c7e-b45e-385a9d1cd21f
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini cab. 104, 404.pdf
caiet de sarcini cab. 104, 404.pdf
ID: 158cac1a-c2d1-4c7e-b45e-385a9d1cd21f
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
SRL CLEMANTIN
Blaved-Construct
Crist-Len-Cebotari
Aflux-Prim
Primaterax-nord
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".