1
Perioada de actualizare
de la 16.04.2021 16:46
până la 26.04.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.04.2021 11:00
până la 04.05.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 039 167 MDL
Perioada clarificărilor: 16 apr 2021, 16:46 - 26 apr 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 apr 2021, 11:00 - 4 mai 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

---
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
16 apr 2021, 16:46
Valoarea estimată (fără TVA)
1 039 167 MDL
Achizitii.md ID
21038650
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Republica Moldova, mun. Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Durata contractului
7 mai 2021 03:00 - 11 mai 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pachete software si sisteme informatice (Licență pentru soluția de videoconferință) CPV: 48200000-0 - Pachete software pentru reţele, internet şi intranet
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anuntul de intentie
tenderNotice
Anunțul de intenție
16.04.21 16:46
Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentația standard
16.04.21 16:46
Anuntul de participare
Documentele la ofertă
Anunțul de participare
16.04.21 16:46
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
16.04.21 16:46
FDA
Documentele la ofertă
Fișa de date a achiziției
16.04.21 16:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

VM SOLUTIONS SRL

Preţul ofertei: 936 330 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor concursului, la cel mai scăzut preț.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"VEC" SRL

Preţul ofertei: 1 029 970 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări