1
Perioada de actualizare
de la 16.04.2021 14:10
până la 23.05.2021 13:06
2
Propunerea ofertelor
de la 23.05.2021 13:06
până la 28.05.2021 13:06
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 185 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 apr 2021, 14:10 - 23 mai 2021, 13:06
Perioada de depunere a ofertelor: 23 mai 2021, 13:06 - 28 mai 2021, 13:06
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot №4 "Masina de spalare si dezinfectare a instrumentariului chirurgical, 100L"
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aurelia Botica
Telefonul de contact
022222364
Datele achizitiei
Data publicării
16 apr 2021, 13:53
Data ultimilor modificări
27 apr 2021, 16:12
Valoarea estimată (fără TVA)
185 000 MDL
Achizitii.md ID
21038614
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
31 mai 2021 13:58 - 31 dec 2021 14:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot №4 "Masina de spalare si dezinfectare a instrumentariului chirurgical, 100L" CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
contract model dispozitive.doc
Documentele la ofertă
Model de contract
16.04.21 14:10
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
16.04.21 14:10
anunt_de_participare12.semnat (2).pdf anunt_de_participare12.semnat (2).pdf
tenderNotice
Anunț de participare
16.04.21 14:10
formularele-f4.1-si-f4.2-lp repetat09.03.xlsx
Documentele la ofertă
Formularele F4.1 și F4.2 (anexa la anunțul de participare)
16.04.21 14:10
documentatia_standard_bunuri12.semnat (1).pdf documentatia_standard_bunuri12.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire
16.04.21 14:10
lista de distribuție.xlsx
Documentele la ofertă
Lista de distribuție
16.04.21 14:10
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
19.04.21 15:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 150 750 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 185 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

ICS Eyecon Medical SRL

Preţul ofertei: 208 200 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Polisano Prim

Preţul ofertei: 220 724 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot №4 "Masina de spalare si dezinfectare a instrumentariului chirurgical, 100L"
Data:
18 apr 2021, 15:02
Subiectul întrebării:
Specificatii pentru toate Loturile
Întrebare:
Buna ziua, In anunt si documente de atribuire lipsesc specificatiile. Doar sunt in formularele Excel F4.1 si F4.2. Formularele Excel F4.1 si F4.2 nu fac parte din documentatia de atribuire. Acestea sunt doar modele de formulare pentru a ccompleta oferta. Solicitam sa atasati caietul de sarcini cu specificatiile respective conform Legislatiei in vigoare.
Răspuns (19 apr 2021, 15:39):
bună ziua, caietul de sarcini va fi atașat.
Lot №4 "Masina de spalare si dezinfectare a instrumentariului chirurgical, 100L"
Data:
18 apr 2021, 23:58
Subiectul întrebării:
Revizuire buget
Întrebare:
Cu Asa buget nu puteti cumpara Asa dispozitiv, bugetul ar trebui sa fie dublu
Răspuns (19 apr 2021, 09:12):
Bună ziua, vă comunicăm că valoarea estimată a dispozitivelor medicale a fost stabilită de către IMSP-urile beneficiare.
Lot №4 "Masina de spalare si dezinfectare a instrumentariului chirurgical, 100L"
Data:
28 apr 2021, 10:44
Subiectul întrebării:
Lotul 4
Întrebare:
Buna ziua. In caracteristica scrie masina de spalat de 100L. Mai jos scrie VOLUMUL CAMEREI 90L +/- 10L. Ce capacitate este necesara 100L sau 90L +/- 10L (adica si 80L poate fi acceptata?).
Răspuns (28 apr 2021, 11:52):
Conform caietului de sarcini este menționat VOLUMUL CAMEREI 90L +/- 10L. Respectiv, oferta depusă de dvs. urmează a se încadra în parametrii solicitați.
Lot №4 "Masina de spalare si dezinfectare a instrumentariului chirurgical, 100L"
Data:
17 mai 2021, 09:56
Subiectul întrebării:
Lotul 4
Întrebare:
Pentru a beneficia de un proces de termodezinfectie a instrumentarului chirurgical nu este nevoie de a avea minim 30 de programe. Conform clasificarii tuturor categoriilor de instrumente medicale, avem doar 3 tipuri specifice de instrumente: 1. Oftalmologice 2. Ginecologice 3. Restul instrumentelor Bine, adaugator putem pune un program de spalare intensiva pentru instrumente deosebit de murdare. Total avem pana la 4-5 programe care lucreaza si garanteaza termo-dezinfectia. Va rugam sa revizuiti acest criteriu. Chiar este inutil. Multumesc.
Răspuns (17 mai 2021, 11:57):
Grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică. Totodată, specificațiile tehnice ale obiectului achiziţiei trebuie să corespundă cerinţelor autorităţii contractante. Aceasta cerință a fost înaintată de către beneficiarul final și nu poate fi modificată.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări