1
Perioada de actualizare
de la 15.04.2021 11:40
până la 20.04.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.04.2021 15:00
până la 26.04.2021 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 62 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 apr 2021, 11:40 - 20 apr 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 apr 2021, 15:00 - 26 apr 2021, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de fabricare și montare a ușilor și ferestrelor din PVC, inclusiv demontarea celor vechi.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bul.Ştefan Cel Mare 163
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Buzu Ala
Telefonul de contact
022358099
Datele achizitiei
Data publicării
15 apr 2021, 11:40
Data ultimilor modificări
16 apr 2021, 14:15
Achizitii.md ID
21038546
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
geam sectia 7.pdf geam sectia 7.pdf
Specificaţie tehnică
15.04.21 11:40
f1.pdf f1.pdf
Specificaţie tehnică
16.04.21 14:15
anunt ferestre.pdf anunt ferestre.pdf
tenderNotice
16.04.21 14:15
Data:
15 apr 2021, 12:00
Subiectul întrebării:
Caet de sarcini.
Întrebare:
Documentatia de deviz: nati concretizat care formulare?
Răspuns (15 apr 2021, 12:42):
F3, F5,F7
Data:
15 apr 2021, 12:12
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
De ce impuneti anume profilul WDS ? Pentru o libera concurenta ar fi corect sa solicitati profil cu 5 camere sau posibilitatea de a monta ceva analog la wds 5s.
Răspuns (15 apr 2021, 12:28):
Nu impunem, dar solicităm din acest profil pu că avem la 2 secții geamuri cu profil WDS, și am dori să avem un contract de întreținere la toate geamurile.
Data:
15 apr 2021, 15:04
Subiectul întrebării:
Clarificari !
Întrebare:
Pentru prezentarea F3/5/7 trebuie sa publicati un caiet de sarcini corespunzator acestor solicitai ! Si anume Formularul de deviz nr.1. Unde sunt indicate clar normele ,resursele,si simbolurile. Caietul de sarcini a adtra presupune prezentarea ofertei si si a formularelor 4.1 si 4.2. Cit tine de indicarea anume a marciI PROFILULUI ESTE O ABATERE DE LA LEGEA ACHIZITIILOR! CONFORM LEGII NOI PUTEM PREZENTA UN PRODUS CARE SE INCADREAZA IN PARAMETRII SOLICITATI ! CLARIFICATI INCA O DATA DOCUMENTATIA DE PUBLICARE !
Răspuns (15 apr 2021, 16:10):
Se vor face modificari la documentatie
Data:
17 apr 2021, 11:40
Subiectul întrebării:
Anunt de participare.
Întrebare:
Concretizati Valoarea estimata la Oferta: nu credeti ca este gresita? Dupa Caetul de sarcini care lati modificat, trebue sa modificati si Valoarea estimata la Oferta?
Răspuns (19 apr 2021, 10:01):
De ce trebuie sa ne indicati ce sa facem noi...Intrati in valoarea acesta bine...nu, nu participati...
Data:
19 apr 2021, 10:13
Subiectul întrebării:
Anunt de participare.
Întrebare:
Nu indicam la nimeni nimic. Am intrebat foarte frumos. Dar ati modificat caetul de sarcini, sau adaugat lucrari. Duceti special in eruoare participantii. Sau favorizati un anumit AE. Si nu frumos din partea AC cum ati raspuns la AE, foarte urit din partea Dumneavoastra.
Răspuns (19 apr 2021, 10:20):
AC nu dispune de un buget mai mare, si nu favorizam pe nimeni...totul este public...Raspunsul a fost dat dupa cum ati dat intrebarea.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.