1
Perioada de actualizare
de la 12.04.2021 10:37
până la 19.04.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.04.2021 11:00
până la 22.04.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 127 155 MDL
Perioada clarificărilor: 12 apr 2021, 10:37 - 19 apr 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 apr 2021, 11:00 - 22 apr 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de renovare a sistemei de încălzire la școala de arte
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. V. Mahu 160
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Varzari Marin
Telefonul de contact
060338898
Datele achizitiei
Data publicării
12 apr 2021, 10:25
Data ultimilor modificări
13 apr 2021, 20:03
Valoarea estimată (fără TVA)
127 155 MDL
Achizitii.md ID
21038383
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. V. Mahu 160
Durata contractului
28 apr 2021 10:32 - 31 aug 2021 10:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de renovare a sistemei de încălzire la școala de arte CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare (2).semnat.pdf anunt_de_participare (2).semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
12.04.21 13:35
duae_ro_0 (2).doc
Documentele la ofertă
duae word
12.04.21 13:35
duae_ro_0 (2).semnat.pdf duae_ro_0 (2).semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae
12.04.21 13:35
documentatia_standard_lucrari (1).semnat.pdf documentatia_standard_lucrari (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
doc. standart
12.04.21 13:35
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Remontnic

Preţul ofertei: 77 596 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Cebascom

Preţul ofertei: 107 474,41 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

S.C. VICTERMO-SERVICE S.R

Preţul ofertei: 119 156,35 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări