Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21038367
1
Perioada de actualizare
de la
12.04.2021 11:59
până la 28.04.2021 13:35
până la 28.04.2021 13:35
2
Propunerea ofertelor
de la
28.04.2021 13:35
până la 10.05.2021 13:35
până la 10.05.2021 13:35
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
3 333 333 MDL
Perioada clarificărilor:
12 apr 2021, 11:59 - 28 apr 2021, 13:35
Perioada de depunere a ofertelor:
28 apr 2021, 13:35 - 10 mai 2021, 13:35
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de amenajare a unui scuar pe spațiul public din bd. Mircea cel Bătrân, 26/4
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 apr 2021, 11:59
Data ultimilor modificări
14 apr 2021, 11:04
Achizitii.md ID
21038367
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de amenajare a unui scuar pe spațiul public din bd. Mircea cel Bătrân, 26/4
Buget: 3333333.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
documentație de atribuire.signed.pdf
documentație de atribuire.signed.pdf
Documentele la ofertă
12.04.21 11:59
Data:
14 apr 2021, 11:04
Subiectul întrebării:
Documentatia
Întrebare:
Știați, dragi organizatori ai licitației, că cerința pentru certificate precum ISO 9001, ISO 45001 și ISO 14001 contravine prevederilor legislației actuale ale Republicii Moldova și încalcă principiile asigurării concurenței și combaterii practicilor anticoncurențiale în domeniu de achiziții publice, tratament egal, imparțialitate și nediscriminare în raport cu toți furnizorii și operatorii economici, în cadrul procedurilor de achiziții publice, consacrate în articolul 7 din Legea Republicii Moldova „Despre achizițiile publice”. Certificatele solicitate nu sunt obligatorii pentru desfășurarea activităților pe teritoriul Republicii Moldova, prezența lor nu este prevăzută de legislația actuală a țării, sunt voluntare, însă prezența lor creează avantaje competitive nerezonabile pentru firmele care participă la licitații și primirea acestor certificate Ținând cont de costul ridicat (100.000 lei) al acestor certificate, de inaccesibilitatea acestora pentru agenții economici care își desfășoară activitatea pe piața țării, acesta este și unul dintre obstacolele atât în dezvoltarea acestor companii, cât și în industria construcțiilor din țară. Aceste certificate sunt necesare pentru acele companii care urmează să își desfășoare activitățile comerciale pe teritoriul Uniunii Europene. În legătură cu cele de mai sus, vă rog să anulați cerințele de la furnizori pentru furnizarea acestor certificate.
Răspuns (15 apr 2021, 13:28):
Certificatele ISO 9001 și ISO 14001, pentru bunuri și lucrări se solicită având ca bază prevederile art.23 și art. 24 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice
Data:
14 apr 2021, 11:41
Subiectul întrebării:
Cerinte
Întrebare:
Nu a-ti uitat sa mai bagati vriun ISO in cerinte cumva?
Răspuns (15 apr 2021, 13:28):
Certificatele ISO 9001 și ISO 14001, pentru bunuri și lucrări se solicită având ca bază prevederile art.23 și art. 24 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice
Data:
15 apr 2021, 14:35
Subiectul întrebării:
Documentatia
Întrebare:
si restul?
Răspuns (15 apr 2021, 16:03):
Documentatia de atribuire este atasata
Data:
16 apr 2021, 08:45
Subiectul întrebării:
Documentatia
Întrebare:
Restul ISO-urilor in baza la ce le solicitati va rog?
Răspuns (16 apr 2021, 11:53):
In documentație sunt prevăzute doar ISO 9001 si ISO 14001. Nu sunt solicitate alte certificate ISO
Data:
22 apr 2021, 07:02
Subiectul întrebării:
Certificat conformitate
Întrebare:
Pentru banci si cosuri este nevoie de certificat de conformitate?
Răspuns (22 apr 2021, 12:06):
Certificate ISO trebuiesc
Data:
24 apr 2021, 01:09
Subiectul întrebării:
Certificate ISO
Întrebare:
In cazul asocierii certificatele ISO trebuie sa fie pentru producator si particiantul la licitatie?
Răspuns (26 apr 2021, 13:35):
Este vorba despre certificare ISO eliberate producatorului de echipamente de joaca, fitness, coșuri de gunoi, banci de odihna, panou de baschet, precum certificate ISO eliberate participantului la licitatie care va executa lucrarile
Data:
27 apr 2021, 16:17
Subiectul întrebării:
Certificate ISO
Întrebare:
Intrebarea era de altfel formulata! Pentru echipamente de joaca si fitness este clar solicitarea privind solicitare. Insa in cazul ca se asociaza 2 intreprinderi e obligatoriu ambele sa detina certificat ISO ?
Răspuns (27 apr 2021, 17:45):
Se solicita certificate ISO pentru participantii la licitatie care vor executa lucrarile
Data:
28 apr 2021, 10:26
Subiectul întrebării:
Iesirea la fata locului
Întrebare:
Se va face o iesire la fata locului ? pentru a vedea obiectul?
Răspuns (28 apr 2021, 11:45):
Daca e necesar, pentru saptamana viitoare. Rugam sa sunati la nr.de tel 022241190
Data:
28 apr 2021, 11:52
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Solicitam respectuos anexarea proiectului! Va multumim
Răspuns (28 apr 2021, 11:56):
Sunati la nr. de tel 022241190 pentru ca sa vi-l prezinte
Data:
28 apr 2021, 12:03
Subiectul întrebării:
Intrebari
Întrebare:
Da poate totusi plasati pentru toti sa vada?
Răspuns (28 apr 2021, 13:09):
Nu este posibilitate tehnica de încărcat pe acest site
Data:
28 apr 2021, 13:01
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Din pacate nimeni nu rapsunde....
Răspuns (28 apr 2021, 13:09):
Încercați și pe 069822116
Data:
28 apr 2021, 13:34
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Suntem o companie din alta tara! Rugam sa incarcati proiectul pe platforma
Răspuns (28 apr 2021, 13:34):
scrieti emai-ul sa transmitem
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK