1
Perioada de actualizare
de la 09.04.2021 12:19
până la 19.04.2021 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.04.2021 08:00
până la 26.04.2021 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 500 MDL
Perioada clarificărilor: 9 apr 2021, 12:19 - 19 apr 2021, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 apr 2021, 8:00 - 26 apr 2021, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Garanția 12 luni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Șargu-Rusu
Telefonul de contact
022823393
Datele achizitiei
Data publicării
9 apr 2021, 11:14
Data ultimilor modificări
9 apr 2021, 19:21
Valoarea estimată (fără TVA)
3 500 MDL
Achizitii.md ID
21038323
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
28 apr 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Garanția 12 luni CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
9.04.21 12:19
documentatia_standard.doc.docx
Documentele la ofertă
DOCUMENTAȚIA STANDARD!
9.04.21 14:48
fișa de date.pdf fișa de date.pdf
Documentele la ofertă
FDA
9.04.21 14:48
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
ANUNȚ DE PARTICIPARE!
9.04.21 19:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 3 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ca urmare a evaluării ofertelor și caracteristicelor tehnice prezentate, grupul de lucru a decis desemnarea câștigătorului operatorului economic Aproservice SRL, ca urmare a prezentării ofertei care corespunde caracteristicelor tehnice și cerințelor obligatorii solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Garanția 12 luni
Data:
9 apr 2021, 15:46
Subiectul întrebării:
15 Certificat de garanție de la producător cu indicarea numărului de serie a echipamentelor.
Întrebare:
Buna ziua, spuneti va rog la ce va referiti? consumabile nu sunt echipamente
Răspuns (9 apr 2021, 19:23):
Condiții modificate!
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări