Garanția 12 luni
până la 19.04.2021 08:00
până la 26.04.2021 08:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
documentatia_standard.doc.docx
ID: 916f61ec-846c-4d03-a5b5-750bbbc0a599
Documentele la ofertă
-
documentatia_standard.doc.docx
ID: 916f61ec-846c-4d03-a5b5-750bbbc0a599
Documentele la ofertă
-
documentatia_standard.doc.docx
ID: 916f61ec-846c-4d03-a5b5-750bbbc0a599
Documentele la ofertă
-
fișa de date.pdf
fișa de date.pdf
ID: dfcf1c56-c656-40a3-a70a-cbecb621d520
Documentele la ofertă
-
fișa de date.pdf
fișa de date.pdf
ID: dfcf1c56-c656-40a3-a70a-cbecb621d520
Documentele la ofertă
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: e86fdc96-3bef-4a5f-9a8b-f650dfba2898
tenderNotice
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: e86fdc96-3bef-4a5f-9a8b-f650dfba2898
tenderNotice
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Aproservice-X