Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 658 027,14 MDL
Perioada clarificărilor: 8 apr 2021, 16:56 - 13 apr 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 apr 2021, 9:00 - 21 apr 2021, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Produse alimentare pentru institutiile prescolare

Informația despre anulare
Motivul anulării
Decizia ANSC 03D-238-21 din 29.04.2021
Data anulării
30 apr 2021, 14:27
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, or. Căușeni strada Meșterul Radu nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dontu Anatolie
Telefonul de contact
024322233
Datele achizitiei
Data publicării
8 apr 2021, 16:56
Data ultimilor modificări
30 apr 2021, 14:27
Achizitii.md ID
21038295
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Peste
Buget: 130220.0 MDL
Anulată
Lotul nr. 2 - Diverse
Buget: 247564.24 MDL
Anulată
Lotul nr. 3 - Cereale
Buget: 280242.9 MDL
Anulată
Data:
8 apr 2021, 17:17
Subiectul întrebării:
.
Întrebare:
Buna ziua,concretizati va rog, cite zile este valabilitatea ofertei?
Răspuns (9 apr 2021, 09:51):
60 zile
Diverse
Data:
9 apr 2021, 09:56
Subiectul întrebării:
Minim 5 ani de experiență în livrări similare
Întrebare:
Vă solicităm să modificați documentele de atribuire și să excludeți cerința nr. 11 cu privire la "Minim 5 ani de experienta a agentului economic in livrarea produselo alimentare". Această cerință este contrară prevederilor Legii nr. 131/2015, or cerințele privind capacitatea tehnică și/sau profesională care pot fi incluse la achiziția de bunuri sunt prevăzute expres la art. 22 (1). O cerință privind minimul de ani de experiență în livrarea bunurilor similare nu poate fi inclusă.
Răspuns (12 apr 2021, 10:45):
Conform aceluiasi art. 22 alin 1 lit a Autoritatea Contractanta are dreptul sa ceara- lista principalelor livrări de bunuri similare efectuate în ultimii 3 ani, conținînd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca aceștia din urmă sînt autorități contractante sau clienți privați. Livrările de bunuri se confirmă prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul privat beneficiar. În cazul în care beneficiarul este un client privat și, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obținerii unei certificări/confirmări din partea acestuia, demonstrarea livrărilor de bunuri se realizează printr-o declarație a operatorului economic;
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.