Achiziţie publică
21038295
Diverse
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
247 564,24 MDL
Perioada clarificărilor:
8 apr 2021, 16:56 - 13 apr 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 apr 2021, 9:00 - 21 apr 2021, 9:00
Începutul licitației:
22 apr 2021, 15:37
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Diverse
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, or. Căușeni strada Meșterul Radu nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
8 apr 2021, 14:10
Data ultimilor modificări
30 apr 2021, 14:27
Valoarea estimată (fără TVA)
247 564,24 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 475,64 MDL
Achizitii.md ID
21038295
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, or. Căușeni strada Meșterul Radu nr.3
Durata contractului
23 apr 2021 16:55 - 31 dec 2021 16:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 9000.0
Unități de măsură: Kilogram
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Istoria licitației
Vezi licitația
Diverse
Data:
9 apr 2021, 09:56
Subiectul întrebării:
Minim 5 ani de experiență în livrări similare
Întrebare:
Vă solicităm să modificați documentele de atribuire și să excludeți cerința nr. 11 cu privire la "Minim 5 ani de experienta a agentului economic in livrarea produselo alimentare". Această cerință este contrară prevederilor Legii nr. 131/2015, or cerințele privind capacitatea tehnică și/sau profesională care pot fi incluse la achiziția de bunuri sunt prevăzute expres la art. 22 (1). O cerință privind minimul de ani de experiență în livrarea bunurilor similare nu poate fi inclusă.
Răspuns (12 apr 2021, 10:45):
Conform aceluiasi art. 22 alin 1 lit a Autoritatea Contractanta are dreptul sa ceara-
lista principalelor livrări de bunuri similare efectuate în ultimii 3 ani, conținînd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca aceștia din urmă sînt autorități contractante sau clienți privați. Livrările de bunuri se confirmă prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul privat beneficiar. În cazul în care beneficiarul este un client privat și, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obținerii unei certificări/confirmări din partea acestuia, demonstrarea livrărilor de bunuri se realizează printr-o declarație a operatorului economic;
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK