1
Perioada de actualizare
de la 06.04.2021 15:01
până la 19.04.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.04.2021 12:00
până la 04.05.2021 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 391 590 MDL
Perioada clarificărilor: 6 apr 2021, 15:01 - 19 apr 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 apr 2021, 12:00 - 4 mai 2021, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrărilor de reparație capitală a sediului Procuraturii mun. Comrat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Popovici
Telefonul de contact
069999862
Datele achizitiei
Data publicării
6 apr 2021, 14:57
Data ultimilor modificări
16 apr 2021, 15:54
Valoarea estimată (fără TVA)
1 391 590 MDL
Achizitii.md ID
21038183
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
13 mai 2021 14:59 - 31 dec 2021 14:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
reparație capitală CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_.doc
Documentele la ofertă
6.04.21 15:01
doc standart comrat.docx
Documentele la ofertă
6.04.21 15:01
doc standart comrat.semnat.pdf doc standart comrat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
6.04.21 15:01
anunt_de_participare_mun comrat.semnat.pdf anunt_de_participare_mun comrat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
16.04.21 15:54
Documentele lotului
doc standart comrat.docx
6.04.21 15:01
duae_.doc
6.04.21 15:01
anunt_de_participare_mun comrat.semnat.pdf
16.04.21 15:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ALARCON GROUP

Preţul ofertei: 972 875,38 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

AVTOMIRAT

Preţul ofertei: 1 140 003,64 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

IM PRO EX 2005 SRL

Preţul ofertei: 1 250 495,14 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

SRL "7 SERVICII IMOBILIARE"

Preţul ofertei: 1 335 642,51 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări