1
Perioada de actualizare
de la 05.04.2021 12:09
până la 20.05.2021 11:57
2
Propunerea ofertelor
de la 20.05.2021 11:57
până la 07.06.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 128 400 MDL
Perioada clarificărilor: 5 apr 2021, 12:09 - 20 mai 2021, 11:57
Perioada de depunere a ofertelor: 20 mai 2021, 11:57 - 7 iun 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de reparatie capitală a acoperisului cladirii Casei de cultura or. Riscani
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5600, MOLDOVA, Rîşcani, or.Rîşcani, str. 31 August,4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serghei Tulicii
Telefonul de contact
025694441
Datele achizitiei
Data publicării
5 apr 2021, 11:21
Data ultimilor modificări
18 mai 2021, 11:57
Valoarea estimată (fără TVA)
1 128 400 MDL
Achizitii.md ID
21038115
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5600, MOLDOVA, Rîşcani, or.Rîşcani, str. 31 August,4
Durata contractului
9 iun 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatie capitală a acoperisului cladirii Casei de cultura or. Riscani CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
Duae.semnat .pdf Duae.semnat .pdf
Documentele la ofertă
5.04.21 12:09
Anunt_de_participare.semnat.pdf Anunt_de_participare.semnat.pdf
tenderNotice
18.05.21 11:57
Documentatia_standard_lucrari nou.semnat.pdf Documentatia_standard_lucrari nou.semnat.pdf
Documentele la ofertă
18.05.21 11:57
Caiet de sarcini nou.semnat.pdf Caiet de sarcini nou.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
18.05.21 11:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IURIS-ACTIV

Preţul ofertei: 948 794,82 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

STROMACOM

Preţul ofertei: 1 099 431,54 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț și corespunderea cerințelor suplimentare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Calibcom

Preţul ofertei: 1 114 663 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări